زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

نکته و تست گرامر دکتری، MBA و آزمون‌های داخلی

کلاس نکته و تست زبان

 کلاس نکته و تست گرامر دکتری، MSRT، MBA، EPT و سایر آزمون‌های زبان داخلی

ویژه افرادی که با گرامر را مطالعه کرده‌اند و می‌خواهند تست‌های مروری بزنند.

دوره نکته و تست گرامر زبان عمومی (آنلاین)

در این دوره به صورت فشرده و بر مبنای تست های سال‌های اخیر کنکور دکتری، MBA و همچنین آزمون‌های داخلی زبان، نکات پرتکرار برای پاسخگویی به تست‌های گرامر تدریس می‌شود و تست‌های متفاوت به همراه نکات مربوطه آموزش و بررسی می‌شود. سوالات حل شده در کلاس از میان تست های مهم کنکور سالهای اخیر بویژه 1396 تا 1398 و همچنین آزمون‌‎های EPT، MSRT، MHLE و TOLIMO انتخاب شده و متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی ندارد. 

تستها دارای تنوع مبحثی هستند و قصد آمادگی دانشجو برای زدن تست‌ها در زمان کمتر را دارند. اکثر تست‌ها یا از میان کنکورهای سه سال اخیر است و یا از دل آزمون‌های داخلی زبان گلچین شده‌اند. این کلاس حداقل 60 تست گرامر را با جزئیات حل خواهد کرد و حداقل 35 نکته مهم گرامری کلیدی را آموزش خواهد داد.

مدرس دوره، استاد جهانشاهی، مولف، طراح و مدرس برتر گرامر در کشور است.


توضیحات صوتی مدرس درباره کلاس


مخاطبین

  • داوطلبین کنکور دکتری کلیه رشته ها
  • داوطبین کنکور MBA (مدیریت کسب و کار)
  • داوطلبین آزمون‌های زبان داخلی MSRT، EPT، MHLE، TOLIMO و …
  • افرادی که حتما پیش مطالعه و تمرکز خوبی بر گرامر دارند و می‌خواهند مباحث را دوره کنند و تکنیک‌های پاسخ به تست را در فرصت اندک مرور کنند.

مدت زمان این کلاس 9 ساعت است.

تذکر: برگزاری دوره در تاریخ های زیر قطعی می‌باشد، و احتمال کنسلی دوره وجود ندارد. همچنین لطفا افرادی که گرامر را به طور کلی رها کرده‌اند و هیچ مطالعه‌ای نداشته‌اند در این کلاس شرکت نکنند.

توجه: کلاس ویژه داوطلبان کنکور ارشد سایر رشته‎‌ها در فروردین‌ماه و تقریبا 10 روز به کنکور برگزار میشود. اطلاعات بیشتر را در سایت پیگیر باشید.

پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست گرامر را مطالعه کرده باشید و مباحث پرتکرار سطح بالای گرامر را از هر کتاب گرامری که در دست دارید، خوانده باشید. این کلاس بیش از هدف آموزش پایه‌ای، هدف بالا بردن سرعت و دقت در تست زنی دارد و نکات را مرور خواهد کرد. بنابراین آموزش از صفر در کلاس نخواهیم داشت. برای آموزش از پایه، کلاسهای گرامر فشرده را شرکت نمایید.


برنامه زمانبندی و قیمت کلاس

برنامه کلاس نکته و تست گرامر دکتری

نکته و تست گرامر MBA و دکتری و آزمونهای زبان داخلی

برنامه کلاس نکته و تستِ گرامر ویژه کنکور دکتری، مدیریت کسب و کار و آزمون‌های داخلی


تخفیف‌های ثبت نام

قیمت کلاس، 100.000 تومان است، اما چنانچه تا 10 اسفند و با کد تخفیف abc ثبت نام کنید، 40% تخفیف شامل شما خواهد شد. این تخفیف با گذشت زمان کم و کمتر می‌شود و هر تخفیف تا ساعت 24 همان روز فعال است (غیر قابل تمدید حتی برای دقایقی).

برای بهره بردن از تخفیف 20 درصدی، حتما بعد از ورود به سایت باید عبارت abc را در باکس تخفیف تایپ کرده و حتما باید بر روی «اعمال کد» کلیک کنید. آدرس سایت ثبت نام در زیر آمده است. 


طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین و از تمام ایران

از طریق سایت کافه تدریس (کلیک کنید)

classlist_icon-blue

تلفن تماس کافه تدریس: 02186046412

آیدی پشتیبانی تلگرام ارتباط مستقیم با مدرس: @zabanzirezarrebin

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه پنجم، شتاب دهنده آواتک


پاسخ سوالات متداول

من تا بحال در کلاسهای آنلاین شرکت نکرده ام و به حضور در آنها اعتمادی ندارم!

این حس برای من که امروز مدرس کلاس های آنلاین زبان در ایران هستم نیز وجود داشت؛ و صد البته طبیعی است که پیش از تجربه ای اینچنینی، موضع گیری از سوی ما وجود داشته باشد. اما پس از شرکت در کلاسهای آنلاین برگزار شده از سوی معتبرترین دانشگاههای جهان، این حس به من دست داد که چرا فرصتی مشابه برای یادگیری تمام اقشار جامعه فراهم نشود. شما هم یکبار لذت کلاسهای آنلاین را تجربه کنید تا برای همیشه این Technophobia را به دور انداخته و به دنیایی جدید وارد شوید.

نمونه‌ای از کلاس آنلاین برگزارشده دارید تا با محیط آن آشنا شوم؟

بله. شما می‌توانید از لینک زیر، کارگاه 2 ساعته رایگان تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب را مشاهده کنید.

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیزِ کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

سبک کلاسهای نکته و تست گرامر چگونه است؟

براساس محدود بودن زمان، در این کلاس آموزش مباحث گرامری نخواهیم داشت و در قالب تست‌زنی، نکات بسیار مهم و پرتکرار گرامر را مرور خواهیم کرد. بر مبنای تجربه چند ساله خویش در زمینه زبان عمومی کنکور و آزمون‌های زبان، به مباحث پرتکرار گرامری که هدف اصلی طراحان در سالهای اخیر بوده است خواهیم پرداخت. سعی می‌شود تست‌ها برای مخاطبان جدید باشند و تازگی داشته باشند.

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­‌ای مناسب­تر، قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود. در این لینک، هرآنچه شما برای کلاس لازم دارید توضیح داده شده است. همچنین سرعت دانلود خود را از این لینک تست کنین و حداقل سرعت دانلود شما باید، 0.5 مگابایت بر ثانیه باشه. 

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟

در این کلاس جزوه به شما داده خواهد شد و خرید هیچ کتابی برای شرکت در کلاس الزامی نیست. البته توصیه می‌شود بعد از اتمام کلاس و برای تثبیت نکات، از جلد دوم زبان عمومی ارشد زیر ذره بین (ترجیحا ویرایش چهارم، ویژه داوطلبان کنکور ارشد)، یا ویرایش دوم کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین (برای داوطلبان دکتری و آزمونهای داخلی) تست‌زنی نمایید. این کتب تمام تست های گرامری 10 سال اخیر کلیه گرایشات کنکور با پاسخ تشریحی فراهم آورده‌اند و منبع غنی تست‌زنی گرامر هستند.


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا با آخرین مطالب و آموزشهای رایگان آشنا شوید. 


Instagram-General-English-زبان-عمومی

4 کامنت برای نکته و تست گرامر دکتری، MBA و آزمون‌های داخلی

  1. arshia

    سلام. اگر در حال حاضر تست گرامرهای جلد ۲ را بزنم برای امتحان دکتری کفایت می کند یا اینکه باید کلاس هم شرکت کنم؟

     

  2. arshia

    سلام. کلاس گرامر فشرده با نکته های تستی برای آزمون دکترا هم در خرداد برگزار می کنید ؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top