زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

زبان عمومی زیر ذره‌بین در نمایشگاه کتاب ۹۷

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین در نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب، ناشران دانشگاهی F1، غرفه 384 نگاه دانش

مجموعه کتب زبان عمومی زیر ذره ­بین، از تاریخ 12 لغایت 22 اردیبهشت‌ماه سال 1397 در نمایشگاه کتاب تهران (واقع در مصلی تهران) عرضه خواهد شد. آخرین ویرایش مربوط به هر چهار جلد این کتاب را می­توانید از سالن F1 غرفه 384، انتشارات نگاه دانش تهیه فرمایید. 

جلد 1 و کتاب زبان عمومی دکتری تا پایان سال 1397، تغییری نخواهد داشت و این کتاب تنها کتاب موجود در بازار است که کنکور دکتری 1397 (برگزار شده در اسفند 96) را با پاسخ تشریحی و تحلیل جامع در خود گنجانده است. جلد 2 در تابستان 96 ویرایش خواهد شد و جلد 3 نیز تقریبا کامل است و صرفاً تستهای ارشد و دکتری 97 به عنوان افزوده خواهد شد.


کدامیک از چهار جلد کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین برای من مناسب است؟

به وضوح نیاز نیست هیچ دانشجویی هر چهار جلد کتاب زیر را تهیه کند! در ادامه دقیقا مشخص شده است که جامعه هدف هر یک از کتب، کدام قشر از زبان‌آموزان است و محتوای هریک چیست.

کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین

کتاب زبان دکتری زیر ذره بین

کتاب ویژه زبان دکتری (4)، تحت عنوان «زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین» که با ظاهری متفاوت تدوین شده است، بدون‌شک جامع‌ترین منبع کنکور دکتری و صد البته آزمونهای زبان MSRT، EPT، MHLE، UTEPT و TOLIMO است. در این جلد علاوه بر آموزش‌های مربوط با گرامر بر اساس سؤالات 8 سال اخیر کنکور دکتری و آزمونهای زبان داخلی، به مبحث واژگان و پاسخگویی به سؤالات متون نیز نگاهی ویژه شده است. این کتاب، به‌تنهایی برای پاسخ به سؤالات کنکور دکتری کافی بوده و تمام آنچه شما برای یک کنکور موفق لازم دارید، در آن گنجانده شده است.

از بخش‌های مهم این کتاب می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • «آموزش جامع گرامر کنکور دکتری» به همراه تست‌های منتخب و تألیفی و به زبان ساده،
  • «آموزش جامع واژگان کنکور دکتری» به همراه تست‌های تألیفی و پوشش لغات چند مرجع بین‌المللی،
  • «آموزش تکنیک‌های پاسخ به سؤالات متن» به همراه تست‌های تألیفی و منتخب،
  • «پاسخ تشریحی به سؤالات کنکور دکتری 8 سال اخیر»،
  • «پاسخ تشریحی تستهای زبان آزمونهای MSRT، EPT، MHLE، UTEPT و TOLIMO برگزار شده در سال 95 و 96»
  • و چند بخش تکمیلی از تست‌ها و سؤالات منتخب و تألیفی.

بنابراین هرآنچه برای کنکور دکتری و آزمونهای زبان لازم دارید، در این کتاب گنجانده شده است؛ گرچه بازهم توصیه می‌کنیم برای غلبه بر تمامی تست‌های واژگان در صورت داشتن زمان کافی، از مطالعه جلد اول غافل نشوید.

مناسب برای: داوطلبان کنکور دکتری، مطالعه آزاد و تقویت مهارت پاسخگویی به تست‌های ریدینگ، داوطلبان آزمون‌های داخلی MSRT، TOLIMO، EPT، UTEPT و MHLE و آزمون‌های بین‌المللی TOEFL و IELTS

قیمت اصلی: 40.000 تومان (10 درصد تخفیف نمایشگاه کتاب از آن کسر می‌شود)


جلد 1 زبان عمومی زیر ذره‌بین

زبان زیر ذره بین

جلد اول، تحت عنوان «آموزش جامع واژگان» به‌صورت کاملاً تخصصی، لغات مربوط به کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد را تحلیل نموده و درعین‌حال منبعی بسیار غنی برای سایر آزمون‌های زبان داخلی MSRT، TOLIMO، EPT، UTEPT و MHLE است و پوشش‌دهنده کلیه لغات عمومی آزمون‌های بین‌المللی TOEFL و IELTS نیز هست. بدلیل وسعت و تنوع منابع بکار رفته (بیش از 36 منبع) در این جلد از کتاب، می‌توان آن را منبعی فراتر از سطح کنکور و مناسب برای گسترش دامنه عمومی لغات انگلیسی دانست.

این کتاب را درصورتی‌که زمان دارید، حتماً مطالعه کنید. بیش از 5000 مثال ترجمه‌شده از واژه‌هایی که مکرراً در کنکور تکرار شده‌اند، تلفظ و ترجمه تمام واژه‌ها و ذکر اهمیت هریک از آن‌ها با تأکید بر دایره معنایی لغات، در ویرایش جدید این کتاب پرسابقه و قدیمی گنجانده شده است.

مناسب برای: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، کنکور دکتری، مطالعه آزاد و تقویت دامنه لغات، داوطلبان آزمون‌های داخلی و بین‌المللی

قیمت اصلی: 32.000 تومان (10 درصد تخفیف نمایشگاه کتاب از آن کسر می‌شود)

از دید ما جلد 1 زبان زیر ذره‌بین کتابی است که هر دانشجویی که مشتاق به گسترش دامنه لغات آکادمیک است می‌بایست به واژگان درون آن مسلط باشد.


جلد 2 زبان عمومی‌ارشد زیر ذره‌بین

جلد 2 زبان نگاه دانش

جلد دوم، تحت عنوان «گرامر ارشد»، به‌صورت تخصصی برای پاسخگویی به تست‌های گرامر کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها نگاشته شده است. این جلد از کتاب، علاوه بر آموزش بسیار جامع و دقیق مباحث مطرح‌شده در کنکور کارشناسی ارشد، حاوی پاسخ‌های دقیق به تست‌های گرامر 10 سال اخیر کلیه رشته‌ها (تا کنکور 95) است. با مطالعه این جلد از مجموعه کتب، می‌توان کاملاً آماده ترجمه متون، تحلیل ساختار جملات و همچنین پاسخگویی به کلوزتست‌های گرامریشد.

درسنامه گرامری این جلد مناسب برای کلیه آزمون‌هایی است که در آن مستقیما از گرامر سوال مطرح می‌شود و از صفر تا صد و به زبان طنز و محاوره، گرامر را بیان نموده است. 

مناسب برای: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، مطالعه آزاد و تقویت گرامر، داوطلبان آزمون‌های داخلی و بین‌المللی

قیمت اصلی: 26.000 تومان (10 درصد تخفیف نمایشگاه کتاب از آن کسر می‌شود)


جلد 3 زبان عمومی زیر ذره‌بین

جلد سوم کتاب زبان زیر ذره‌بین

جلد سوم، تحت عنوان «تست واژگان ارشد و دکتری»، به پاسخ‌گویی سؤالات 11 سال اخیر واژگان در کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها و دکتری 7 سال اخیر می‌پردازد. این جلد علاوه بر این تست‌ها، تکنیک‌های پاسخ به سؤالات متون تخصصی و 20 سری تست تألیفی-تحلیلی واژگان را بر اساس منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری شامل می‌شود.

جلد سوم حدود 1000 تست واژگان را پاسخ تشریحی-آموزشی در خود جای داده است. تهیه این کتاب اکیداً به داوطلبان کارشناسی ارشد توصیه می‌شود و داوطلبان دکتری صرفاً اگر زمان زیادی در اختیار دارید، می‌توانید این کتاب به‌نسبت کم‌حجم را برای دوران تست‌زنی و مرور واژگان انتخاب کنند. (200 تست مشترک با کتاب دکتری دارد و الباقی تست‌ها در کتاب دکتری نیستند.)

مناسب برای: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، کنکور دکتری، داوطلبان آزمون‌های داخلی و بین‌المللی

قیمت اصلی: 20.000 تومان (10 درصد تخفیف نمایشگاه کتاب از آن کسر می‌شود)


«این‌ها کتاب نیستند، کلاس درس و انتقال تجربه چندین ساله ما در بحث زبان‌اند.»

نقشه نمایشگاه کتاب

4 کامنت برای زبان عمومی زیر ذره‌بین در نمایشگاه کتاب ۹۷

  1. ali

    سلام.

    ببخشید برای ازمون MSRT چه کتابی را پیشنهاد می دهید؟

    ممنون

    • سلام حضور شما
      بدون شک کاملترین منبع برای آزمون MSRT کتاب زبان دکتری زیر ذره بین چاپ نگاه دانش است. همین یک کتاب کافیه و نیاز به خوندن منبع دیگه ای نخواهید داشت.

  2. محبوبه جمشيدپور

    با سلام من لیسانس مترجمى زبان رو دارم وتصمیم دارم امسال کنکور ارشد زبان
    رو شرکت کنم کدوم کتاب زیر ذره بین براى من مناسبه
    با سپاس

    • سلام حضور شما
      کتابهای زبان زیر ذره بین برای کنکور ارشد زبان نوشته نشدن گرچه دونستن مثلا لغات جلد ۱ زبان عمومی زیر ذره بین برای کسانی که ارشد زبان میدن واجبه. کتاب جلد ۱ زبان زیر ذره بین رو ورق بزنین و اگه لغات براتون خیلی آسون بود، نخرید و اگه لغات ناآشنایی داشت تهیه کنید. این برای شروع هست و بعدش باید منابع ارشد زبان رو بخونین (مثل کتاب پوران پژوهش).
      موفق باشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top