زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

ویدئوی آموزش زبان تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت

زبان-تخصصی-مدیریت-و-صنایع

آموزش ویدئویی زبان تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت

ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی صنایع.

در این دوره بیست و یک ساعته، ابتدا مروری بر لغات زبان تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع خواهیم داشت. در این راستا با تعاریف انگلیسی تمام فیلدهای مهم این دو رشته آشنا خواهیم شد. در ادامه راهکارهای پاسخ به تست‌های درک مطلب به مدت تقریباً ۴ ساعت و نیم به همراه دکتر یوسف‌زاده بررسی خواهد شد. در این بخش تستهای ارشد و دکتری رشته‌های مختلف حل می‌شوند چراکه این تکنیک‌ها وابسته به رشته نیستند و برای هر موضوعی قابل استفاده هستند. در انتها، تست‌های زبان تخصصی کنکور ۳ سال اخیر مهندسی صنایع و مدیریت حل و بررسی خواهد شد. بی‌شک، شباهت بالایی بین مطالب این دو رشته وجود دارد. این کلاس به صورت ویدئویی است و از پیش با کیفیت بالا ضبط شده اند. متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی ندارد.

برای کلاس جزوه پی‌دی‌افی تهیه شده است که شرکت‌کنندگان می‎توانند دانلود و پرینت نمایند.

مدرس دوره، استاد جهانشاهی، مولف مجموعه کتب زبان زیر ذره‌بین است که دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد اول مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد دوم مهندسی صنایع و نهایتا دکتری مهندسی صنایع است. ضمن اشراف به حوزه‌های مدیریتی و مهندسی صنایع، با توجه به تجربه چند ساله یادگیری و تحصیل در خارج از کشور، سعی در انتقال دانش روز در این کلاس را خواهیم داشت.

توجه: با توجه به عدم حضور چندین ساله در ایران، کلاس حضوری نخواهیم داشت. تنها طریقه دسترسی به مطالب آموزشی ما به جز کتب زبان زیر ذره‌بین، ویدئوهای آموزش زبان است. 


سرفصل مطالب کلاس

۰ مقدمه (۱۵ دقیقه)
۱ استراتژیهای درک مطلب (۴ ساعت و ۳۹ دقیقه)
۲ مرور لغات تخصصی (۲ ساعت و ۳۲ دقیقه)
۳ موضوعات تحقیقاتی مدیریت و مهندسی صنایع (۵۴ دقیقه)
۴ مهندسی صنایع، علم مدیریت و نیروی کار (۲ ساعت و ۴ دقیقه)
۵ پاسخ سوالات درک مطلب مجموعه مدیریت و مهندسی صنایع ۹۸ (۲ ساعت و ۳۶ دقیقه)
۶ پاسخ سوالات درک مطلب مجموعه مدیریت و مهندسی صنایع ۹۹ (۲ ساعت و ۳۲ دقیقه)
۷ پاسخ سوالات درک مطلب مجموعه مدیریت و مهندسی صنایع ۱۴۰۰ (۳ ساعت و ۱۹ دقیقه)
۸ پاسخ سؤالات درک مطلب مجموعه مدیریت و مهندسی صنایع ۱۴۰۱ (این بخش در زمستان ۱۴۰۱ ضبط خواهد شد.)
مجموعاً ۱۸ ساعت و ۵۲ دقیقه + دو ساعت ویدئوی جدید

مخاطبین

  • داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
  • داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت (کلیه گرایش‌ها)
  • داوطبین کنکور MBA (مدیریت کسب و کار) – تست‌های ام بی ای به طور خاص بررسی نمی‌شوند.

مدت زمان این کلاس حدوداً 21 ساعت بصورت فشرده است (بر خلاف کلاس آنلاین و حضوری، ویدئوهای ضبط‌شده دارای زمانِ غیرمفیدِ استراحت و … نیست). 

تذکر: ویدئوهای این کلاس در سایت بارگذاری شده است و بلافاصله پس از خرید قابل دانلود است. پس از تهیه کلاس، به مدت ۲ سال، ویدئوهای آن قابل دسترس است. مشاهده ویدئوها، در طول این مدت تنها از یک کامپیوتر و با سیستم عامل ویندوز مقدور خواهد بود. در حال حاضر جابجایی ویدئو به کامپیوتری دیگر و یا مشاهده با تلفن همراه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست تسلط کامل به گرامر و واژگان دبیرستان داشته باشید. هرچه تسلط بهتری به زبان عمومی داشته باشید، کلاس برای شما مفیدتر خواهد بود. نیازی به پیش مطالعه زبان تخصصی برای این کلاس نیست اما زبان عمومی پیش‌نیاز مفید بودن کلاس است چراکه فرصت آموزش لغات عمومی و پایه‌ای و همچنین گرامرهای پایه‌ای (مثل معلوم و مجهول و موصول‌ها و …) در کلاس وجود ندارد. برای پاسخ به سوالات درک مطلب هر رشته‌ای، باید گرامر اولیه را بلد باشید (برای ترجمه صحیح جمله لازم است) و باید لغات عمومی را تا حد خوبی تسلط داشته باشید (بیش از ۸۰% لغات متون درک مطلب، لغات زبان عمومی است). صادقانه بگوییم که نمی‌توان بدون دانش معمولی زبان عمومی به درصد منطقی‌ای در زبان تخصصی رسید.


قیمت ویدئوی قابل دانلود

19+2 ساعت؛ قیمت 330.000 تومان؛ با 40% تخفیف تا 31 تیر: 198.000 تومان


تخفیف‌های ثبت نام

قیمت کلاس، 330.000 تومان است، اما چنانچه تا 30 تیر ثبت‌نام کنید، 40% تخفیف شامل شما خواهد شد. این تخفیف با گذشت زمان کم و کمتر می‌شود و هر تخفیف تا ساعت 24 همان روز فعال است (غیر قابل تمدید حتی برای دقایقی). آدرس سایت ثبت نام در زیر آمده است. 


طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین و از تمام ایران

از طریق سایت کافه تدریس (کلیک کنید)

classlist_icon-blue

تلفن تماس کافه تدریس: 02191305040

آیدی پشتیبانی تلگرام ارتباط مستقیم با مدرس: @zabanzirezarrebin

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه پنجم، شتاب دهنده آواتک


پاسخ سوالات متداول

نمونه‌ای از کلاس آنلاین برگزارشده دارید تا با محیط آن آشنا شوم؟

بله. شما می‌توانید از لینک زیر، کارگاه 2 ساعته رایگان تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب را مشاهده کنید.

سبک کلاسهای زبان تخصصی چگونه است؟

ویدئوهای این کلاس به مرور و در تاریخ‌های مشخص‌شده ضبط شده و در سایت بارگذاری خواهند شد. براساس محدود بودن زمان، در این کلاس آموزش مباحث پایه‌ای گرامر و واژگان عمومی نخواهیم داشت و فرض بر آن است که دانشجو به زبان عمومی تسلط نسبی دارد. آنچه در کلاس بررسی می‌شود، لغات مهم و حیاتی مهندسی صنایع و مدیریت خواهد بود. جدای بررسی این لغات و تعاریف دقیق هر یک، تکنیک‌های مهم پاسخ سریع به تست‌های درک مطلب مرور شده و در نهایت تست‌های زبان تخصصی کنکورهای 98،  99 و 1400 مدیریت و مهندسی صنایع بررسی خواهند شد. سرفصل دوره در بالا نوشته شده است.

تا چه مدت ویدئوها قابل دسترس است؟

به مدت دو سال می‌توانید ویدئوها را مشاهده کنید.

آیا می‌توانم با گوشی ویدئوها را مشاهده کنم؟

خیر. پس از تهیه کلاس، به مدت ۲ سال، ویدئوهای آن قابل دسترس است. مشاهده ویدئوها، در طول این مدت تنها از یک کامپیوتر و با سیستم عامل ویندوز مقدور خواهد بود. در حال حاضر جابجایی ویدئو به کامپیوتری دیگر و یا مشاهده با تلفن همراه امکان‌پذیر نمی‌باشد. با اولین کامپیوتری که ویدئو را مشاهده کردید، تا پایان این دو سال میتوانید از همان کامپیوتر ویدئوها را ببینید.

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟

در این کلاس جزوه به شما داده خواهد شد و خرید هیچ کتابی برای شرکت در کلاس الزامی نیست. حتما جزوات را پیش از شرکت در کلاس از سایت کافه تدریس دانلود نموده و پرینت نمایید.


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا با آخرین مطالب و آموزشهای رایگان آشنا شوید. 


Instagram-General-English-زبان-عمومی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top