زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

پاسخ تشریحی زبان کنکور دکتری ۱۴۰۳ – فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر، علوم پایه و کشاورزی

پاسخ سوالات زبان دکتری 1403

در این صفحه، پاسخ تشریحی سوالات زبان دکتری کلیه گروه‌ها اعم از فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، هنر، دامپزشکی و کشاورزی 1403 (برگزار شده در 6 اسفند 1402) بصورت رایگان قابل مشاهده خواهد بود. 

این مطلب، دارای حق کپی رایت است و در صورت کپی کردن از پاسخ ها و ترجمه، پیگرد قانونی صورت خواهد گرفت.

اگر نظری در مورد پاسخ‌ها دارید، میتوانید با آیدی تلگرام @ZabanZireZarrebin در میان بگذارید. کانال تلگرام ما: @GeneralEnglish


تست‌های کنکور دکتری برای اولین بار، 40 سوالی شدند. شامل 14 تست گرامر، 16 تست واژگان و 10 تست درک مطلب. سوالات این سال بسیار نرمال بودند. به جز دو یا سه سوال واژگان که بسیار دشوار طراحی شده بودند عملاً بسیاری از دانشجویان به آن پاسخ نداده‌اند، در مجموع این آزمون ساده ترین کنکور دکتری 13 سال اخیر لقب گرفته است. با خواندن جلد 1 زبان زیر ذره‌بین و کتاب زبان دکتری زیر ذره‌بین،‌در فرصت 40 دقیقه‌ای آزمون، حتی تا درصد 90 هم قابل دستیابی بود. البته که استرس سر جلسه و … نیز تاثیر گذار است اما ما با ارجاعات دقیق به کتاب، شدنی بودن این عدد رو اثبت کرده ایم. در ادامه پاسخ کاملا تشریحی رو به همراه ترجمه سوال و حتی متون درک مطلب رو به رایگان دریافت کنید.

برای دانلود پاسخ تشریحی به همراه سوالات گرامر، واژگان و درک مطلب به لینک زیر در تلگرام ما مراجعه کنید. دقت کنید که برای تلگرام، فیلترشکن باید روشن باشد:

کلیه سوالات دکتری با پاسخ تشریحی
https://t.me/GeneralEnglish/4210

برای اینکه با حال و هوای فایل پی دی اف آشنا شوید، عکس‌های از آن را در پایین قرار دادیم:

پاسخ تشریحی درک مطلب دکتری 1403 پاسخ تشریحی لغات زبان دکتری 1403 پاسخ تشریحی گرامر زبان دکتری 1403 پاسخ تشریحی گرامر زبان دکتری 1403 پاسخ تشریحی درک مطلب دکتری 1403

همانطور که در بالا ملاحظه می‌کنید، کلیه سوالات در فایلهای داخل تلگرام ترجمه شده و پاسخ واقعا تشریحی به آن داده شده است. به دلیل محدودیت حجم دانلود سایت، آنها را مستقیم در تلگرام ما دریافت کنید. خوشحال می‌شویم تلگرام ما را دنبال کنید.


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.


Instagram-General-English-زبان-عمومی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top