Google مجموعه کتب زبان عمومی زیر ذره بین - زبان عمومی ارشد و دکتری زیر ذره بین|مرجع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

مجموعه کتب زبان عمومی زیر ذره بین

مجموعه سه جلدی زبان عمومی زیر ذره بین، با رویکرد پاسخگویی به سوالات زبان عمومی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد کلیه رشته ها نگارش شده است. گرچه طبق بررسی مولفین، با دانش و معلومات این دو جلد، علاوه بر پاسخ به تست‌های زبان عمومی، شما قادر به پاسخگویی به برخی از تستهای زبان تخصصی رشته خود و متن عمومی دکتری نیز خواهید بود.

ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه کتب

  • پاسخ کاملا تشریحی به سوالات واژگان و گرامر زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد از سال 86 تا 95 کلیه رشته ها
  • پاسخ کاملا تشریحی به سوالات واژگان زبان عمومی کنکور دکتری از سال 90 تا 95 کلیه رشته ها
  • گردآوری کامل ترین مجموعه لغات کنکور ارشد و دکتری به همراه مثال ترجمه شده، ذکر ترجمه لغت، تلفظ و مترادف انگلیسی (2550 لغت)
  • گردآوری کامل ترین مجموعه گرامر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری با پوشش 95 درصدی
  • بالغ بر 50 مجموعه تست منتخب و تالیفی جهت تسلط بیشتر بر مبحث، مطابق بر سرفصل کنکور ارشد و دکتری
  • راهکارهای پاسخگویی به سوالات درک مطلب (سوالات متون تخصصی کلیه رشته ها) بر مبنای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سالهای اخیر

خلاصه محتوای هر یک از سه جلد

جلد اول (آبی)، تحت عنوان «آموزش واژگان» به‌صورت کاملاً تخصصی، لغات مربوط به کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری را تحلیل نموده و درعین‌حال منبعی بسیار غنی برای سایر آزمون‌های زبان داخلی و خارجی است. بدلیل وسعت و تنوع منابع بکار رفته (بیش از 36 منبع) در این جلد از کتاب، آن را می‌توان منبعی فراتر از سطح کنکور و مناسب برای گسترش دامنه لغات زبان عمومی دانست.

جلد دوم (قرمز)، تحت عنوان «گرامر ارشد»، به‌صورت تخصصی برای پاسخگویی به تست‌های گرامر کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها نگاشته شده است. این جلد از کتاب، علاوه بر آموزش بسیار جامع و دقیق مباحث مطرح‌شده در کنکور کارشناسی ارشد، حاوی پاسخ‌های دقیق به تست‌های گرامر 10 سال اخیر کلیه رشته‌هاست. با مطالعه این جلد از مجموعه کتب، می‌توان کاملاً آماده ترجمه متون، تحلیل ساختار جملات و همچنین پاسخگویی به کلوزتست‌های گرامری شد. درسنامه این کتاب، برای دانشجویان دکتری نیز قابل استفاده است.

جلد سوم (سبز)، تحت عنوان «واژگان ارشد و دکتری» به پاسخ‌گویی سؤالات 10 سال اخیر واژگان در کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها و دکتری 6 سال اخیر می‌پردازد. این جلد علاوه بر این تست‌ها، تکنیک‌های پاسخ به سؤالات متون تخصصی و 20 سری تست تألیفی-تحلیلی واژگان را بر اساس منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری شامل می‌شود. جلد سوم برای دوران طلایی جمع‌بندی نهایی کنکور دکتری و ارشد مناسب است.


دانلود بخش‌هایی از این سه جلدی

برای آنکه از محتوای هریک از جلدها بیشتر بدانید و بتوانید بخش هایی از هر یک از کتب را دانلود نمایید، از دکمه‌های پایین استفاده کنید:


خرید کتاب‌ها

امکان خرید کتاب‌ها به صورت آنلاین و یا حضوری در سراسر کشور و کتابفروشی‌های معتبر فراهم است. جهت مشاهده لیست کتاب‌فروشی‌ها بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

خرید کتاب زبان عمومی زیر ذره بین

Comments are closed.

Top