زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

برنامه کلاس جامع آموزش زبان استاد جهانشاهی

ویژه افرادی که با زبان عمومی مشکل دارند

دوره جامع زبان عمومی کارشناسی ارشد، دکتری و آزمونهای داخلی (آنلاین)

کلاس جامع 36 ساعته در حالی برگزار میشود که با توجه به محدودیت زمان شخصی استاد، ممکن است دیگر تکرار نشود. در دوره زبان عمومی زیر ذره‌بین، به صورت جامع و بر مبنای تست های سال‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد، دکتری و آزمونهای MSRT، EPT، MHLE، MSRT و UTEPT، نکات پرتکرار برای پاسخ به تست های گرامر و واژگان تدریس شده و با حل تست‌های متعدد منتخب از آزمونهای 5 سال اخیر، این نکات تثبیت خواهند شد. متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی نخواهد داشت و آموزش آن بر مبنای پاسخ در کمترین زمان ممکن به تست‌هاست. همچنین در این کلاس، واژگان به صورت اصولی و از طریق ریشه و پیشوند و پسوند آموزش داده شده و نهایتا تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب در کلاس به بحث گذاشته شده و به صورت ویدئو در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

این دوره از کلاسها، با جزوه‌ جدید و مختص کنکور ارشد و دکتری 1399 برگزار می‌شود.

مدرس این دوره، استاد جهانشاهی، مدرس برتر زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و مولف پرفروشترین کتاب زبان آزمونهای داخلی ایران، زبان عمومی زیر ذره‌بین، است.


کلاسها از آنجایی که آنلاین است، از تمام ایران می‌توانید به راحتی در آن شرکت کنید.


توضیح صوتی مدرس در مورد محتوای کلاسها

دانلود فایل صوتی بالا


مخاطبین

  • داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها
  • داوطلبین کنکور دکتری کلیه رشته ها
  • داوطلبان آزمون‌های EPT، MSRT، TOLIMO، UTEPT و MHLE
  • شاغلین، شهرستانی‌ها و افرادی که به کلاسهای حضوری تهران دسترسی ندارند.
  • افرادی که زبان را در حد دبیرستان مسلط هستند اما هیچوقت دنبال زبان سطح بالاتر نرفته‌اند.

مدت زمان این کلاس 36 ساعت است و 2 ساعت ویدئوی رایگان هم به داوطلبان اهدا خواهد شد. طول مدت دوره 12 هفته (حدودا 3ماه) است. 

تذکر 1: ظرفیت دوره محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت اولویت با افرادی ست که زودتر ثبت نام نمایند. اگر بدلیل تغییر در برنامه کلاس، دانشجویی قادر به شرکت در آن نبود، کل هزینه پرداختی عیناً عودت داده خواهد شد.

تذکر 2: در میانه کلاس، یک هفته تعطیلی خواهیم داشت که زمان دقیق آن پیشتر به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.


پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست نیاز به پیش‌نیاز خاصی نیست، تنها فرض بر این است که به زبان دوره دبیرستان مسلط هستید و نکات پیش پاافتاده گرامر و واژگان معمولی را به خاطر دارید. اگر بر مطالب دبیرستان تسلط ندارید، حتما دو جزوه زیر را پیش از حضور در کلاس مطالعه نمایید.

دانلود خلاصه کلیه نکات گرامری کنکور کارشناسی – دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود لیست تمام واژگان کنکور کارشناسی به همراه معنی – دبیرستان و پیش دانشگاهی


برنامه زمانبندی کلاس

  • تذکر: هزینه این کلاس 36 ساعته جامع گرامر، واژگان و درک مطلب 400.000 تومان است.

  • زمان دقیق برگزاری کلاس به شرح جدول زیر است:

    برنامه جدید کلاسهای زبان جامع 1398


تخفیف‌های ثبت نام

هزینه 400.000 تومان است (البته به تعداد محدود 5% تخفیف در صورت استفاده از کد تخفیف abc یا phd در نظر گرفته شده است). تخفیفات زمانی به پایان رسید. شرح این تخفیفات در پایین آمده است:

تخفیف زمانی کلاسهای زبان


طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین و پرداخت اینترنتی می‌توانید از یکی از دو لینک زیر (برحسب مقطع کنکوری خود) از تمام ایران ثبت نام کنید.

تلفن تماس کافه تدریس: 02186046412

آیدی پشتیبانی تلگرام ارتباط مستقیم با مدرس: @zabanzirezarrebin

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه پنجم، شتاب دهنده آواتک


پاسخ سوالات متداول

من تا بحال در کلاسهای آنلاین شرکت نکرده ام و به حضور در آنها اعتمادی ندارم!

این حس برای من که امروز مدرس کلاس های آنلاین زبان در ایران هستم نیز وجود داشت؛ و صد البته طبیعی است که پیش از تجربه ای اینچنینی، موضع گیری از سوی ما وجود داشته باشد.  اما پس از شرکت در کلاسهای آنلاین برگزار شده از سوی معتبرترین دانشگاههای جهان، این حس به من دست داد که چرا فرصتی مشابه برای یادگیری تمام اقشار جامعه فراهم نشود. شما هم یکبار لذت کلاسهای آنلاین را تجربه کنید تا برای همیشه این Technophobia را به دور انداخته و به دنیایی جدید وارد شوید.

نمونه‌ای از کلاس آنلاین برگزارشده دارید تا با محیط آن آشنا شوم؟

بله. شما می‌توانید از لینک زیر، کارگاه 2 ساعته رایگان تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب را مشاهده کنید.

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیز کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

#بعد_از_ثبت_نام
یوزر و پسورد کلاس رو جایی حفظ کنین و در زمان شروع کلاس باید باهاش وارد شید. جزوه کلاس رو یک هفته پیش از شروع کلاس براتون توی همون لینکهای بالا که ثبت نام کردید قرار میدیم. 

🌀 آیدی تلگرام کافه تدریس برای مشکلات احتمالی اینترنت در روز برگزاری کلاس و یا مشکل یوزر و پسورد و …
@Cafetadris_Team
🌀 آیدی تلگرام مستقیمِ مدرس
@ZabanZireZarrebin

سبک کلاسهای زبان جامع چگونه است؟

در این کلاس به تمام مباحث مهم گرامری پرداخته خواهد شد، بیش از تمامی کلاسهای مشابه. بر مبنای تجربه چند ساله خویش در زمینه زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری، مباحث پرتکرار گرامری را که هدف اصلی طراحان در سالهای اخیر بوده است به زیر ذره بین خواهیم برد. آموزش این نکات کمک زیادی خواهد نمود تا با انواع سوالات گرامری ممکن آشنا شده و با مرور تست های کنکور سالهای اخیر بتوانید به آمادگی دوچندان دست بیابید. همجنین واژگان را به صورت ریشه پیشوند پسوند مرور میکنیم و دامنه لغات را به صورت حرفه ای و نه سطحی با ماندگاری بالا در ذهن یاد خواهیم گرفت. قریب به 150 تست در کلاس حل میشوند و بدانید که این کلاس با توجه به محدودیت زمانی مدرس، بعد از 3 سال برای اولین برگزار شده و معلوم نیست مجدد برگزار شود. 

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­‌ای مناسب­تر، قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود. در این لینک، هرآنچه شما برای کلاس لازم دارید توضیح داده شده است.

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟

در این کلاس جزوه به شما داده خواهد شد و خرید هیچ کتابی برای شرکت در کلاس الزامی نیست. البته توصیه می‌شود بعد از اتمام کلاس یا حتی موازی با کلاس و برای تثبیت نکات، از جلد اول و دوم زبان عمومی زیر ذره‌بین (ترجیحا ویرایش ششم جلد 1 و چهارم جلد 2، ویژه داوطلبان کنکور ارشد)، یا جلد 1 زبان زیر ذره‌بین و ویرایش دوم کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین (برای داوطلبان دکتری و آزمونهای داخلی) تست‌زنی نمایید. این کتب تمام تست های گرامری 10 سال اخیر کلیه گرایشات کنکور با پاسخ تشریحی فراهم آورده‌اند و منبع غنی تست‌زنی گرامر هستند.


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا با آخرین مطالب و آموزشهای رایگان آشنا شوید. 


Instagram-General-English-زبان-عمومی

10 کامنت برای برنامه کلاس جامع آموزش زبان استاد جهانشاهی

  1. سید مهدی ناظری

    سلام من اگر امروز کلاس رو ثبت نام کنم جلسات گذشته رو می تونم به صورت آفلاین استفاده کنم

    • سلام حضور شما
      با شرایطی کلاس ضبط میشه و ویدئوش در دسترس هست .ویدئو قفل گذاری شده است و تنها با یک کامپیوتر ویندوز دار به تعداد نامتناهی قابل دیدن هست. توضیحات بیشتر لازم داشتید پیام بدین به آیدی تلگرام @zabanzirezarrebin

  2. عطیه

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من کتاب رو خریداری کردم اما برای ورود به صفحه ی اختصاصی به کدوم قسمت باید مراجعه کنم؟؟؟

  3. Mohammadreza

    سلام و درود
    استاد کلاس آنلاین ایا سطحش از بعد فهم لغات و گرامر راهنمایی و دبیرستان به بعد هست یا سطح  بالاتر احتیاجه!?

    • سلام حضور شما
      پیش فرضش اینه که شما گرامر و واژگان رو تا سطح دبیرستان بلدید و الان میخواید بیشتر یاد بگیرید.

  4. Mastour

    با سلام

    کلاس های انلاین جامع ارشد فقط یک بار در سال برگزار میشن؟

    • سلام حضور شما
      در حال حاضر برای دوره دوم برنامه ای ندارم مگراینکه خیلی خیلی زمانم خالی بشه. سال قبل فقط یکبار برگزار کردم.

  5. فرزان

    با سلام
    بنده واسه کلاس آنلاین دکترا بخوام ثبت نام کنم،روزهای جمعه‌ست. ولی متاسفانه نمیتونم تو اون زمان مشخص شده آنلاین باشم،آیا امکان داره که کلاس ضبط شود و روز بعد در اختیارم قرار گیرد؟

    • سلام حضور شما
      حقیقتا من جز افرادی هستم که کلاس میذارم و وقت میذارم برام مهمه دانشجو هم بیاد سر کلاس. شاید خیلیای دیگه براشون مبلغ دریافتی هم مهم باشه و بگن فیلمش رو ببینید اما کلاسم نیومدید نیومدید (!) اما من اونجوری نیستم. ترجیحم اینه که دانشجو لذت ببره و کلاس رو شرکت کننده چون واقعا انرژی میذارم و دوست ندارم به در و دیوار درس بدم و همه بشینن فیلمش رو نگاه کنن. شاید روزی اگه مدرس شدید، حس من رو درک کنین. برای همین از ویدئوی کلاس آنلاین استقبال نمیکنم. بازم خواستید بیشتر بپرسید به @zabanzirezarrebin پیام بدین.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top