زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

کلاس زبان تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت

زبان-تخصصص-مدیریت-و-صنایع

کلاس آنلاین زبان تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت

ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی صنایع.

در این دوره بیست و چهارساعته، ابتدا مروری بر لغات زبان تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع خواهیم داشت. در این راستا با تعاریف انگلیسی تمام فیلدهای مهم این دو رشته آشنا خواهیم شد. پس از آن، به تکنیک‌های پاسخگویی به سوالات درک مطلب خواهیم پرداخت. در نهایت، آموخته‌های خود را در تست‌های کنکور ارشد 98 و 99 هر دو رشته صنایع و مدیریت خواهیم آزمود تا از یادگیری دقیق آن مطلع شویم. از آن جایی که کلاس به صورت آنلاین برگزار می‌شود، داوطلبان امکان مشارکت و پرسش در لحظه از تمامی مباحث مطرح شده در کلاس را خواهند داشت و برخلاف سی دی و یا ویدئوی ضبط‌شده، مدرس در لحظه آماده پاسخگویی و رفع اشکال دانشجویان خواهد بود. متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی ندارد.

مدرس دوره، استاد جهانشاهی، مولف مجموعه کتب زبان زیر ذره‌بین است که دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد اول مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد دوم مهندسی صنایع و نهایتا دکتری مهندسی صنایع است. ضمن اشراف به حوزه‌های مدیریتی و مهندسی صنایع، با توجه به تجربه چند ساله یادگیری و آموزش در خارج از کشور، سعی در انتقال دانش روز در این کلاس را خواهیم داشت.

توجه: با توجه به عدم حضور چندین ساله در ایران، کلیه کلاس‌های اینجانب آنلاین است و کلاس حضوری نخواهم داشت. لذا این فرصت مناسبی است که از هرجای ایران بتوانید در این کلاس‌ها با داشتن اینترنت پرسرعت شرکت نمایید. نمونه کلاس درک مطلب در پایین آمده است. 


توضیحات صوتی مدرس کلاس

دانلود فایل صوتی


مخاطبین

  • داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
  • داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت (کلیه گرایش‌ها)
  • داوطبین کنکور MBA (مدیریت کسب و کار)

مدت زمان این کلاس 24 ساعت بصورت فشرده است (با احتساب ساعت‌های استراحت، حدودا 22 ساعت مفید کلاس خواهیم داشت). کلاس طی 4 جلسه 6 ساعته برگزار خواهد شد. 

تذکر: برگزاری دوره در تاریخ های زیر قطعی می‌باشد، و احتمال کنسلی دوره وجود ندارد. همچنین لطفا افرادی که سطح زبان انگلیسی‌شان صفر است در این کلاس شرکت نکنند. در مورد پیش‌نیاز کلاس در پایین توضیحات لازم داده شده است. 

پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست تسلط کامل به گرامر و واژگان دبیرستان داشته باشید. هرچه تسلط بهتری به زبان عمومی داشته باشید، کلاس برای شما مفیدتر خواهد بود. نیازی به پیش مطالعه زبان تخصصی برای این کلاس نیست اما زبان عمومی پیش‌نیاز مفید بودن کلاس است چراکه فرصت آموزش لغات عمومی و پایه‌ای و همچنین گرامرهای پایه‌ای (مثل معلوم و مجهول و موصول‌ها و …) در کلاس وجود ندارد.


برنامه زمانبندی و قیمت کلاس

برنامه کلاس زبان تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع

زبان تخصصی صنایع و مدیریت


تخفیف‌های ثبت نام

قیمت کلاس، 300.000 تومان است، اما چنانچه تا 20 دی ثبت‌نام کنید، 30% تخفیف شامل شما خواهد شد. این تخفیف با گذشت زمان کم و کمتر می‌شود و هر تخفیف تا ساعت 24 همان روز فعال است (غیر قابل تمدید حتی برای دقایقی). آدرس سایت ثبت نام در زیر آمده است. 


طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین و از تمام ایران

از طریق سایت کافه تدریس (کلیک کنید)

classlist_icon-blue

تلفن تماس کافه تدریس: 02191305040

آیدی پشتیبانی تلگرام ارتباط مستقیم با مدرس: @zabanzirezarrebin

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه پنجم، شتاب دهنده آواتک


پاسخ سوالات متداول

من تا بحال در کلاسهای آنلاین شرکت نکرده ام و به حضور در آنها اعتمادی ندارم!

این حس برای من که امروز مدرس کلاس های آنلاین زبان در ایران هستم نیز وجود داشت؛ و صد البته طبیعی است که پیش از تجربه ای اینچنینی، موضع گیری از سوی ما وجود داشته باشد. اما پس از شرکت در کلاسهای آنلاین برگزار شده از سوی معتبرترین دانشگاههای جهان، این حس به من دست داد که چرا فرصتی مشابه برای یادگیری تمام اقشار جامعه فراهم نشود. شما هم یکبار لذت کلاسهای آنلاین را تجربه کنید تا برای همیشه این Technophobia را به دور انداخته و به دنیایی جدید وارد شوید.

نمونه‌ای از کلاس آنلاین برگزارشده دارید تا با محیط آن آشنا شوم؟

بله. شما می‌توانید از لینک زیر، کارگاه 2 ساعته رایگان تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب را مشاهده کنید.

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیزِ کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

سبک کلاسهای زبان تخصصی چگونه است؟

براساس محدود بودن زمان، در این کلاس آموزش مباحث پایه‌ای گرامر و واژگان عمومی نخواهیم داشت و فرض بر آن است که دانشجو به زبان عمومی تسلط نسبی دارد. آنچه در کلاس بررسی می‌شود، لغات مهم و حیاتی مهندسی صنایع و مدیریت خواهد بود. جدای بررسی این لغات و تعاریف دقیق هر یک، تکنیک‌های مهم پاسخ سریع به تست‌های درک مطلب مرور شده و در نهایت تست‌های زبان تخصصی کنکورهای 98 و 99 مدیریت و مهندسی صنایع بررسی خواهند شد. در صورت داشتن زمان بیشتر، تست‌های سالهای دورتر نیز بررسی خواهند شد. 

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­‌ای مناسب­تر، قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود. در این لینک، هرآنچه شما برای کلاس لازم دارید توضیح داده شده است. همچنین سرعت دانلود خود را از این لینک تست کنین و حداقل سرعت دانلود شما باید، 0.5 مگابایت بر ثانیه باشه. 

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟

در این کلاس جزوه به شما داده خواهد شد و خرید هیچ کتابی برای شرکت در کلاس الزامی نیست. حتما جزوات را پیش از شرکت در کلاس از سایت کافه تدریس دانلود نموده و پرینت نمایید.


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا با آخرین مطالب و آموزشهای رایگان آشنا شوید. 


Instagram-General-English-زبان-عمومی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top