زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

کلاس جامع گرامر، واژگان و درک مطلب پاییز

برنامه کلاسهای زبان غیرحضوری کنکور ارشد و دکتری 1400

ویژه افرادی که با زبان عمومی مشکل دارند

دوره جامع زبان عمومی کارشناسی ارشد، دکتری و آزمونهای داخلی (غیرحضوری)

کلاس جامع ۴۲ ساعته در حالی برگزار میشود که این سری کلاسها، کاملترین کلاسهای زبان استاد جهانشاهی در طول سال هستند. در دوره زبان عمومی زیر ذره‌بین، به صورت جامع و بر مبنای تست های سال‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد، دکتری و آزمونهای TOLIMO، EPT، MHLE، MSRT و UTEPT، نکات پرتکرار برای پاسخ به تست های گرامر و واژگان تدریس شده و با حل تست‌های متعدد منتخب از آزمونهای ۵ سال اخیر، این نکات تثبیت خواهند شد. متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی نخواهد داشت و آموزش آن بر مبنای یادگیری اصولی و ماندگار زبان است. همچنین در این کلاس، واژگان به صورت پایه‌ای و از طریق ریشه و پیشوند و پسوند آموزش داده شده و نهایتا تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب در کلاس به بحث گذاشته شده و به صورت ویدئو در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. 

باتوجه به اینکه مدرس کلاس در ایران ساکن نیستند، همانند سالیان اخیر، کلیه کلاسهای ایشان بصورت آنلاین برگزار خواهد شد و از تمام ایران می‌توانید در این کلاسها شرکت نمایید. این دوره از کلاسها، با جزوه‌ جدید و مختص کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۰ برگزار خواهند شد.

مدرس این دوره، استاد جهانشاهی، اولین مدرس زبان عمومی آنلاین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در ایران و مولف پرفروشترین کتاب زبان آزمونهای تحصیلات تکمیلی، زبان عمومی زیر ذره‌بین، است.


کلاسها از آنجایی که آنلاین است، از تمام ایران می‌توانید به راحتی در آن شرکت کنید.


توضیح صوتی مدرس در مورد محتوای کلاسها

دانلود فایلصوتی


مخاطبین

  • داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها
  • داوطلبین کنکور دکتری کلیه رشته ها
  • داوطلبان آزمون‌های EPT، MSRT، TOLIMO، UTEPT و MHLE
  • شاغلین، شهرستانی‌ها و افرادی که به کلاسهای حضوری تهران دسترسی ندارند.
  • افرادی که زبان را در حد دبیرستان مسلط هستند اما هیچوقت دنبال زبان سطح بالاتر نرفته‌اند.

مدت زمان این کلاس ۴۲ ساعت است و ۲ ساعت ویدئوی رایگان هم به داوطلبان اهدا خواهد شد. طول مدت دوره ۸ هفته (حدودا ۲ ماه) است. کلاس شامل ۲۴ ساعت گرامر، ۱۳ ساعت ریشه شناسی به همراه مرور مثالها و ۵ ساعت درک مطلب آنلاین است و افزون بر اینها ویدئوی ۲ ساعته رایگان درک مطلب هم به دانشجویان داده خواهد شد.

تذکر 1: ظرفیت دوره محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت اولویت با افرادی ست که زودتر ثبت نام نمایند. اگر بدلیل تغییر در برنامه کلاس از سوی استاد، دانشجویی قادر به شرکت در آن نبود، کل هزینه پرداختی عیناً عودت داده خواهد شد.

تذکر 2: با توجه به اینکه مدرس این درس ساکن ایران نیست، هیچ کلاس حضوری‌ای در طی سالهای پیش رو برگزار نخواهد شد و تنها راه دسترسی به ایشان همین کلاسهای آنلاین خواهد بود.


پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست نیاز به پیش‌نیاز خاصی نیست، تنها فرض بر این است که به زبان دوره دبیرستان مسلط هستید و نکات پیش پاافتاده گرامر و واژگان معمولی را به خاطر دارید. اگر بر مطالب دبیرستان تسلط ندارید، حتما دو جزوه زیر را پیش از حضور در کلاس مطالعه نمایید.

دانلود خلاصه کلیه نکات گرامری کنکور کارشناسی – دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود لیست تمام واژگان کنکور کارشناسی به همراه معنی – دبیرستان و پیش دانشگاهی


برنامه زمانبندی کلاس

شروع کلاسها از تاریخ ۳ و ۴ آبان ۱۳۹۹ خواهد بود. این زمان قطعی است و تعویق نخواهد افتاد.

  • تذکر: هزینه کلاس جامع گرامر ۲۱ ساعته، ۲۸۰,۰۰۰ تومان است. بر روی این هزینه بر حسب فاصله تا دوره، تخفیفات ویژه (تا سقف ۴۰%) اعمال خواهد شد.
  • تذکر: هزینه کلاس ۱۳ ساعته ریشه شناسی واژگان و ۵ ساعته درک مطلب بر روی هم ۲۲۰,۰۰۰ تومان است. بر روی این هزینه بر حسب فاصله تا دوره، تخفیفات ویژه (تا سقف ۴۰%) اعمال خواهد شد.
  • تذکر: هزینه ثبت‌نام هر دو کلاس فوق (شامل گرامر، واژگان و درک مطلب)، ۴۵۰,۰۰۰ تومان خواهد بود که بر روی آن تخفیف (تا سقف ۴۰%) اعمال می‌شود. 

برای اطلاع از قیمت پس از تخفیف به ادامه مطلب دقت فرمایید.

  • زمان دقیق برگزاری کلاس به شرح جدول زیر است:

    برنامه جدید کلاسهای جامع زبان پاییز ۱۳۹۹

کلاسهای آنلاین زبان زیر ذره‌بین

تخفیف‌های ثبت نام

بر روی هزینه کلاس، چنانچه تا ۳۱ شهریور در کلاس ثبت نام نمایید، به تعداد محدود ۳۰% تخفیف در نظر گرفته شده است. این تخفیف زمانی، غیرقابل تمدید است.


طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین و پرداخت اینترنتی می‌توانید از یکی از سه لینک زیر از تمام ایران ثبت نام کنید. دقت کنید که یکی از لینک‌ها برای ثبت نام کلاس گرامر، دیگری برای ثبت‌نام درک مطلب و واژگان و نهایتا لینک آخر برای ثبت نام همزمان هر دو است.

توجه: اگر قصد شرکت در هر دو کلاس را دارید، به صرفه است که از پکیج ثبت نام هر دو استفاده کنید و نه ثبت نام مجزا.

تلفن تماس کافه تدریس: ۸۶۰۴۶۴۱۲(۰۲۱)

آیدی پشتیبانی تلگرام ارتباط مستقیم با مدرس: @zabanzirezarrebin

محل برگزاری کلاس: کلاس‌ها آنلاین هستند و نیازی به سکونت در تهران نیست. تنها داشتن اینترنت با سرعت ۲۵۶ و بیشتر برای اتصال به کلاس کافی است.

آدرس کافه تدریس: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه پنجم، شتاب دهنده آواتک


پاسخ سوالات متداول

من تا بحال در کلاسهای آنلاین شرکت نکرده ام و به حضور در آنها اعتمادی ندارم!

این حس برای من که امروز اولین مدرس کلاس های آنلاین زبان در ایران هستم نیز وجود داشت؛ و صد البته طبیعی است که پیش از تجربه ای اینچنینی، موضع‌گیری از سوی ما وجود داشته باشد. اما پس از شرکت در کلاسهای آنلاین برگزار شده از سوی معتبرترین دانشگاههای جهان، این حس به من دست داد که چرا فرصتی مشابه برای یادگیری تمام اقشار جامعه فراهم نشود. شما هم یکبار لذت کلاسهای آنلاین را تجربه کنید تا برای همیشه این Technophobia را به دور انداخته و به دنیایی جدید وارد شوید.

نمونه‌ای از کلاس آنلاین برگزارشده دارید تا با محیط آن آشنا شوم؟

بله. شما می‌توانید از لینک زیر، کارگاه ۲ ساعته رایگان طریقه به خاطرسپاری لغات را مشاهده کنید.

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیز کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

#بعد_از_ثبت_نام
یوزر و پسورد کلاس رو جایی حفظ کنین و در زمان شروع کلاس باید باهاش وارد شید. جزوه کلاس رو یک هفته پیش از شروع کلاس براتون توی همون لینکهای بالا که ثبت نام کردید قرار میدیم. 

🌀 آیدی تلگرام کافه تدریس برای مشکلات احتمالی اینترنت در روز برگزاری کلاس و یا مشکل یوزر و پسورد و …
@Cafetadris_Team
🌀 آیدی تلگرام مستقیمِ مدرس
@ZabanZireZarrebin

سبک کلاسهای زبان جامع چگونه است؟

کلاس جامع شامل دو بخش واژگان و درک مطلب در روزهای شنبه و گرامر در روزهای یکشنبه است.
در روزهای یکشنبه و به مدت ۲۴ ساعت، کلاس جامع گرامر برگزار میشود. در این کلاس تستهای بیشتری نسبت به دوره های فشرده حل میشوند و مسائلی که در کلاسهای فشرده فرصت آموزش برایشان نیست در اینجا تشریح میشوند.
محتوای کلاس شامل آموزش صفات، اسامی، افعال، قیود و ضمایر بعنوان بخش آغازین دوره است که عمدتا ۳ جلسه به همراه تست زنی شان زمان میبرند. ۵ جلسه باقیمانده تمرکز بر فصل ساختار جمله، ضمایر موصولی و حذفشان، ربط دهنده ها، وارونگی، ساختار موازی و تستهای کنکور ارشد و دکتری سالهای اخیر است. رویکرد این کلاس، اصلاح نگرش دانشجویان نسبت به گرامر و توانایی بالای پاسخگویی به تست‌های کنکور ارشد و دکتری از سوی دانشجویان است.

در بخش دوم کلاس روزهای شنبه برگزار میشود، به صورت فشرده و بر مبنای اصول صحیح یادگیری (morphology؛ ریشه، پیشوند و پسوند) لغات مهم کنکور ارشد و دکتری سال‌های اخیر را بررسی خواهیم نمود. در انتها نیز با بیان نکاتی که در تست‌زنی واژگان می‌بایست در نظر داشته باشید، کلاس به اتمام خواهد رسید. در این کلاس دایره برخی گروههای لغات مهم هم بررسی خواهد شد.
رویکرد این کلاس، اصلاح نگرش دانشجویان نسبت به واژگان و بخاطرسپاری آنهاست. آموزش واژگان ۱۳ ساعت از کلاس را به خود اختصاص خواهد داد. در این بخش از کلاس بیش از ۴۰ ریشه، پیشوند و پسوند آموزش داده میشود که منشا ساخت بسیاری از لغات مهم زبان انگلیسی هستند. همچنین قریب به ۲۵۰ واژه از همان ریشه‌ها با مثال آموزش داده شده و در قالب مثالهای فراوان بیش از ۸۰۰ واژه مهم زبان انگلیسی بررسی و مرور خواهند شد.

بخش پایانی کلاس، آموزش درک مطلب و نکات پاسخگویی به تستهای درک مطلب است. این بخش شامل ۲ ساعت ویدئوی آموزشی از پیش تدارک دیده شده و ۵ ساعت کلاس آنلاین است. در ویدئوی آموزشی نکات پاسخگویی به تستها آموزش داده میشوند و در کلاس و مدت ۵ ساعت، طریقه پیاده سازی آن نکات و تست زنی درک مطلب آموزش داده میشوند.

کلاس پاییز، آخرین دوره کلاس جامع است و تا کنکور سال بعد، کلاس مشابهی نخواهیم داشت.
اضافه شدن به کانال اختصاصی تلگرام کلاسی، صرفا مخصوص افرادی است که در کلاس حاضر بوده اند. توضیح اضافه شدن به کانال حل سوال بیشتر، در کلاس اطلاع رسانی میشود.
پیش نیاز این کلاس، تسلط به واژگان و گرامر در سطح دبیرستان است؛ جزوه دبیرستان در این لینک قرار گرفته تا در صورتیکه سطح لازم را ندارند، زودتر پیش مطالعه کنند.
داوطلبان آزمونهای زبان داخلی هم میتوانند از این کلاس بهره کامل ببرند. گرچه هدف تست زنی آن آزمونها نیست اما مطالب این کلاس نه تنها آزمونهای داخلی را پوشش میدهند که فراتر از سطح آن آزمونها نیز هستند.

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­‌ای مناسب­تر، قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود. در این لینک، هرآنچه شما برای کلاس لازم دارید توضیح داده شده است. همچنین سرعت دانلود خود را از این لینک تست کنین و حداقل سرعت دانلود شما باید، 0.5 مگابایت بر ثانیه باشه. 

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟

در این کلاس جزوه به شما داده خواهد شد و خرید هیچ کتابی برای شرکت در کلاس الزامی نیست. البته توصیه می‌شود بعد از اتمام کلاس یا حتی موازی با کلاس و برای تثبیت نکات، از جلد اول و دوم زبان عمومی زیر ذره‌بین (ترجیحا ویرایش هفتم جلد ۱ و ویرایش چهارم جلد ۲، ویژه داوطلبان کنکور ارشد)، یا جلد ۱ زبان زیر ذره‌بین و ویرایش سوم کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین (برای داوطلبان دکتری و آزمونهای داخلی) تست‌زنی نمایید. این کتب تمام تست های گرامری ۱۰ سال اخیر کلیه گرایشات کنکور با پاسخ تشریحی فراهم آورده‌اند و منبع غنی تست‌زنی گرامر هستند. جلد ۱ که مختص واژگان است، گلچین تمام لغات آکادمیکی است که برای ادامه تحصیل نیاز دارید.


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا با آخرین مطالب و آموزشهای رایگان آشنا شوید. 


Instagram-General-English-زبان-عمومی

18 کامنت برای کلاس جامع گرامر، واژگان و درک مطلب پاییز

  1. حامی

    سلام. من میخوام برای ارشد MBA سال دیگه شروع کنم. (امسال که مرداد برگزار میشه منظورم نیست). از کجا باید شروع کنم و کلاس‌ها و کتاب‌ها به چه صورته

  2. مصطفی فاطمیان

    سلام بنده از سال ۹۶ دوره کلاس گرامر فشرده استاد جهانشاهی رو تهیه کردم سال بعد از طریق وبسایت به مراجع دسترسی پیدا کردم الان مجددا به فایلها نیاز دارم جهت درسترسی مجدد چه افدامی باید انجام دهم

  3. شهریار

    سلام وقت بخیر. ۲ ماه مونده به کنکور ارشد کتاب لغات رو ی دور خوندم  پیشنهادتون چیه؟

  4. ناهید

    سلام وقت بخیر امکان ثبت نام وجود داره با اینکه کلاس ها یک ماهه شروع شده؟ جبران کلاس های از دست رفته به چه صورته؟

  5. siavash torabi

    با سلام و خسته نباشید.
    متاسفانه من تازه متوجه کلاس های شما شدم و طبق مطلب گفته شده من جا موندم از کلاس های پاییزه.
    لطفا راهنماییم کنید تا بتونم از کلاس هاتون استفاده کنم.

    • سلام
      کلاسها بعد از برگزاری بسته میشن. این کلاس هم ثبت نامش ۶۸۰ نفر شد و کلا تکمیل ظرفیت هم گذشت! امکان ثبت نام نداره دیگه.

  6. سید احمد حسینی اصل

    سلام استاد وقت شما بخیر

    من به خاطر شرایط کاری امکان حضور در کلاس انلاین رو ندارم به چه صورت باید فایل های ویدیویی شما رو خریداری کنم

  7. یاسر

    با سلام و عرض خسته نباشید
    متاسفانه من نمیتونم کلاس های آنلاین رو شرکت کنم
    آیا الان من دوره رو خریداری کنم میتونم ویدیو های جلسات قبل رو هم دریافت کنم یا نه

    • سلام
      بله شدنی هست. البته ویدئو قفل گذاری هست و باید بدونین که
      ۱٫ فقط روی کامپیوتر میشه دید
      ۲٫ باید ویندوز داشته باشید نه سیستم عامل دیگه
      ۳٫ با نرم افزار مخصوص کافه تدریس میشه دید نه چیز دیگه
      ۴٫ ویدئو قابل اشتراک گذاری با دیگران نیست.
      خلاصه اینها رو لحاظ کنین که بدونین بهترین کار حضور در کلاسه نه دیدن ویدئو. در واقع کلاس آنلاین هست نه ویدئوی گرامر و واژگان.

  8. Matin

    سلام.اگر یک جلسه نتونیم انلاین بشیم و در کلاس شرکت کنیم، امکان ش هست که بعدا مشاهده کنیم اون جلسه رو؟

    • سلام حضور شما
      ❓ آیا کلاسها #ضبط می‌شوند؟
      فایل ضبط شده کلاس در اختیار ثبت نام کنندگان ۳ روز بعد از هر جلسه قرار میگیره گرچه من توصیه اکیدم اینه که کلاس رو شرکت کنین چون کلی سوال پیش میاد براتون که سر کلاس میپرسید و رفع میشه اما با فیلم اینطور نیست…
      فیلم رو میشه بارها از تنها یک کامپیوتر که حتما ویندوز داشته باشه مشاهده کرد.
      فیلم صرفا با نرم افزار مخصوص کافه تدریس قابل دیدنه و البته میشه دانلود کرد و نیازی به آنلاین بودن نداره. ویدئو رمزگذاری شده است.
      در مجموع دیدن ویدئو بی دردسر نیست و باید دقیقا و صرفا با نرم افزار کافه تدریس ببینید که در حال حاضر تنها نسخه کامپیوتر و windows اون موجوده.
      برای دیدن مراحل نصب، این لینک کمکی رو ببینید:
      🌀 cafetadris.com/help/video-code
      ❌ کسی که کلاسها رو نیاد کلا فیلمی مجزا و بعد از اتمام کلاس برای فروش نخواهیم داشت.
      ❌ توجه: کسی که سر کلاس حاضر نیست، در کانال مخصوص دانشجویان کلاسی اد نمیشه. توی اون کانال تستهای اضافه تر خارج از کلاس حل میشه و رایگانه اما فقط برای کسی که سر کلاس بوده. کانال کلاسی جز تعهدات خود کلاس نیست و مجزاست و برای همین من اون رو صرفا برای حاضرین به عنوان قدردانی در اختیار میدم. اگه کسی خیلی معذوریت داره، ویدئوی تمام جلسات رو نهایتا تا دو روز پس از اتمام کلاس هم دید و مراحلی که سر کلاس برای حاضرین توضیح دادم، انجام بده؛ میتونه به اون کانال اد شه. اما اگه کسی بعدتر ویدئو رو ببینه و درخواست عضویت بفرسته، درخواستش رد میشه.

      توصیه من اینه به کلاس آنلاین مثل کلاس حضوری احترام بذارید و مطمئنا این حضورتون خیلی به نفع خودتون هست و راحت میتونین سوالات رو مطرح کنین جای ویدئو دیدن.
      نظر من اینه اگه کسی برای فیلم می‌نویسه کلاس آنلاین رو، ننویسه. فیلم فقط برای ضرورت هست که کسی مشکلی داره یه جلسه و نتونسته بیاد و نه اینکه همیشه اون رو ببینه.
      اگه مشکلی برای دیدن فیلم پیش اومد، صرفا به آیدی @cafetadris_team پیام بدین. اگه مشکل شما حل نشد، در نهایت به من پیام بدین.

      ❓ فیلم ضبط شده تا کی قابل دانلوده؟
      فیلم تا کنکور اون سال در سرور نگهداری میشه و بعدش پاک میشه. حتما تا قبل از کنکور دانلود کنین. اگه توی کامپیوتر خودتون نگه دارید، تا زمانی که خودتون پاک نکنین، مشکلی پیش نمیاد. فیلم هر کلاس به مدت دو سال بعد از ثبت نام، در صورت دانلود، قابل مشاهده خواهد بود.

      ❓ فیلم رو میشه با گوشی دانلود کرد؟
      بله میشه با گوشی دانلود کرد اما برای مشاهده فیلم باید حتما از کامپیوتر اقدام کنین. با اولین کامپیوتری که فیلم رو اجرا کنین، دفعات بعدی باید از روی همون سیستم ببینید.

  9. یوسف

    زمان دقیق را اعلام کردید، تاریخ دقیق شروع از کی است؟ یکم مهر؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top