زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

جلد دوم زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

ویرایش 3 جلد 2 کتاب زبان زیر ذره بین

جلد دوم کتاب زبان عمومی ارشد زیر ذره بین شامل سه زیر بخش اصلی، «پاسخ کاملا تشریحی کلوزتستهای زبان عمومی کلیه رشته‌ها و گرایشات از سال 86 تا 1402»، «بررسی کامل دستور زبان انگلیسی به همراه نکات ضروری» و «آزمونهای منتخب و تألیفی با پاسخ تشریحی از قواعد مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی (به صورت کلوزتست)» میباشد. ویرایش پنجم این کتاب مرجع و پرفروش ترین کتاب گرامر تحصیلات عالی در تیرماه 1402 منتشر شد.

از ویژگی های خاص این کتاب این موارد را می توان برشمرد:


اطلاعات کتابجلد 2 زبان زیر ذره بین ویرایش چهارم

عنوان کتاب: زبان عمومی زیر ذره بین – جلد دوم- آموزش و تست گرامر

ناشر: انتشارات نگاه دانش

مولفین: هادی جهانشاهی و الناز یوسف زاده بری

نوبت چاپ: بیست و ششم – ویرایش پنجم (ویرایش جدید، شامل کنکور 1402)

تعداد صفحات: 392 صفحه

قیمت: 180.000 تومان

تاریخ آخرین انتشار: 13 مرداد 1402

تعداد کل صفحات (384 صفحه، 130 صفحه آموزش گرامر به همراه تستهای طبقه بندی شده و الباقی تست کنکور و تالیفی گرامر است.)


دانلود رایگان بخش هایی از جلد دوم کتاب زبان عمومی زیر ذره بین

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین


در زیر می توانید با کلیک بر هر فصل، توضیحات بیشتری راجع بدان مشاهده نمایید:

فصول کتاب بدین صورت است
دستور زبان انگلیسی
فعل و مصدر| اسم| صفت| قید| ضمایر و حروف| عبارات، شبه جمله و جمله| نکات تکمیلی
تستهای منتخب و تالیفی
20 سری تست تالیفی به همراه پاسخ کاملا تشریحی و آموزشی
پاسخ سوالات گرامر زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته ها
پاسخ سوالات کلوزتست زبان عمومی کنکور ارشد 86 تا 1402 به صورت کاملا تشریحی و تحلیل کلیه رشته ها و گرایشات
جداول، ضمایم و خلاصه نکات
مهمترین جداول گرامری زبان انگلیسی در دنیا، ترجمه شده به زبان فارسی


فایلهای صوتی مهم:

تغییرات ویرایش سوم کتاب (ویرایش 1396) چه چیزهایی است:

تمام آنچه برای مطالعه #گرامر لازم دارید. چقدر مطالعه کنم؟ازکی شروع کنم؟مباحث مهم کنکور #ارشد و #دکتری چیا هستن؟ چند روزه گرامر جمع میشه؟ و … از زبان اساتید

جلد 2 کتاب زبان عمومی زیر ذره بین (ویرایش دوم) رو چطوری بخونیم؟ تمام توضیحات لازم برای خوندن #گرامر و طریقه صحیح مطالعه جلد دوم از زبان مولفین


چرا زبان عمومی ارشد زیر ذره بین؟

مؤلفین این کتاب، آن را نه کتابی تألیفی که بیشتر کتابی تحقیقی با دامنه وسیعی از منابع می‌دانند. ایده نگارش چنین کتابی با درک روند طراحی سوالات زبان عمومی ارشد طی سال‌های گذشته به ذهنمان خطور کرد. موضوعی که شما نیز در آینده بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

مهم‌ترین مزیت این کتاب: وجه تحقیقاتی آن است که تاکنون در زمینه زبان عمومی ارشد، کتابی فارسی با این ریزبینی به بحث دستور زبان انگلیسی نگاشته نشده است. همواره دانشجویان این سوال را در ذهن می‌پرورانند که “برای گرامر زبان انگلیسی کنکور ارشد کدام منبع را مطالعه کنیم؟” منابع متعدد چاپ داخل و خارج از کشور بمنظور کمک به این خلاء معرفی می‌گردند اما یکی دیگر از اهدافی که در نوشتن این دو جلد رأس العین خود قرار دادیم، این جمله معروف بود:

بجای آنکه چندین کتاب بخوانید، یک کتاب را چندین بار مطالعه کنید

از این رو سعی شده است تا حد ممکن کتاب حاضر، جامعیت و مانعیت را در بحث دستور زبان انگلیسی رعایت نماید. طبقه بندی کامل قواعد مهم و ضروری زبان انگلیسی، می‌تواند راه‌گشای عملی شما دانش پژوهان عزیز در این وادی باشد.


چگونه این کتاب را مطالعه کنیم؟

سرانجام طی وعده­ای که به شما عزیزان داده بودیم، هم‌اکنون ویرایش سوم جلد دوم کتاب زبان عمومی ارشد زیر ذره‌­بین پیرامون گرامر و قواعد ساختاری زبان انگلیسی را در اختیار دارید. اما شیوه صحیح مطالعه کتاب جدید چگونه است؟

پاسخ این سؤال به سطح زبان شما و زمان شروع مطالعه این کتاب، بستگی دارد:

  1. برای افرادی که پیش‌زمینه ذهنی در حد گرامر ساده دبیرستان ندارند، توصیه می‌شود تا پیش‌مطالعه‌ای بر جزوات خلاصه موجود در سایت داشته باشند و سپس جلد 2 را مطالعه نمایند. در این کتاب به تمامی جزئیات پرداخته‌ایم اما از ذکر مجدد نکات ساده پرهیز نموده‌ایم. (جزوه‌ای خلاصه از گرامر دبیرستان در صفحه پشتیبانی این کتاب، که آدرس دسترسی به آن در انتهای همین بخش ذکر شده، وجود دارد.)

سایر افراد، به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. افرادی که حداقل 7 ماه تا کنکور خود زمان دارند، توصیه می‌شود که کل درسنامه کتاب را مطالعه کنند. از لایتنر کردن نکات و درگیر شدن در جزئیات، تا جایی که در توان شماست، پرهیز کنید. نکات گرامری بسیار زیاد هستند اما در بخش‌های مختلف کتاب به دقت بیان شده که تمرکز خود را بیشتر معطوف به کدام قسمت‌ها نمایید. لذا در جزئیات درگیر نشوید و پس از مطالعه 20 روزه درسنامه، به تست‌زنی بپردازید. مرحله تست‌زنی را از تست‌های تالیفی شروع کنید چراکه در این بخش، پاسخ‌ها به‌گونه‌ای تشریحی هستند که آمادگی شما را برای تست‌های اصلی کنکور بالا ببرند. تمرکز این تست‌ها بر نکات پرتکرارِ کنکور و شبیه‌سازی صحیح آن‌ها بوده است. سعی کنید، هر روز یک سری تست تالیفی را در برنامه مطالعاتی خود بگنجانید. پس از اتمام این مرحله، تست‌های کنکور را برعکس و از سال 1402 به سال 86 پاسخ دهید. اغلب تست‌های پیش از سال 89، سرشار از نکات ریز و کم‌اهمیت‌تر (بی‌ارتباط با موضوعات گرامری) هستند که در سال‌های اخیر، خوشبختانه مطرح نمی‌شوند.
  2. برای کسانی که دیرتر شروع به مطالعه کتاب می‌کنند، توصیه می‌شود بر اساس مقدمه فصل دستور زبان، از هر بخش، تنها موارد مهم را روخوانی نموده و سریع‌تر وارد مرحله تست‌زنی شوند. بسیاری از نکات در تست‌ها مکررا تکرار خواهند شد و ملکه ذهن شما می‌شوند و نیازی به درگیر شدن در جزئیات نیست. نتیجتاً، طی حداکثر 10 روز، مباحث مهم بخش آموزش دستور زبان را مطالعه نموده و پس از آن هر روز یک‌سری تست کنکور به‌ترتیب از سال 1402 تا 90 بزنید. پس از اتمام این بخش، تست‌های تالیفی اولویت بالاتری نسبت به تست‌های پیش از سال 89 دارند. تست‌های تالیفی را پاسخ دهید و در صورتی که وقت اضافی‌ای باقی ماند، سراغ تست‌های قبل از سال 89 بروید.

ویرایش پنجم جلد دوم کتاب

کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین، از جمله پرتیراژترین کتب آموزش زبان به زبان فارسی در کشور و طی سال‌های اخیر بوده است. ما در پنجمن ویرایش از این جلد، تغییراتی را طبق نظر خوانندگان کتاب لحاظ نموده‌ایم که این کتاب را نه‌تنها در میان کتب آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی، بلکه در میان کتب آموزش زبان مرجع نیز سرآمد می‌سازد.

در ویرایش فعلی کتاب، متن و لحن پاسخ تستهای کنکور، به زبان محاوره نزدیک شد و سعی نمودیم تا با اضافه کردن زبان طنز و نمودار و … خوانش آن را ساده‌تر نماییم. تست‌های کنکور ارشد تا سال 1402 کلیه رشته‌ها را به کتاب اضافه کرده و نکات مهم گرامری از قلم افتاده را در کتاب گنجاندیم. تمامی آزمون‌های جدید دارای پاسخ آموزشی هستند و به خوانندگان کمک زیادی در یادگیری خواهند نمود. نهایتا، خیلی خلاصه بگوییم: «این یک کتاب نیست، کلاس درس است».


خرید کتاب‌ها

امکان خرید کتاب‌ها به صورت آنلاین و یا حضوری در سراسر کشور و کتابفروشی‌های معتبر فراهم است. جهت مشاهده لیست کتاب‌فروشی‌ها بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

خرید جلد 2 کتاب زبان زیر ذره‌بین از وبسایت‌های مختلف

خرید جلد 2 کتاب زبان زیر ذره بین
خرید جلد 2 زبان از سایت نگاه دانش

خرید کتاب زبان عمومی زیر ذره بین

زبان عمومی زیر ذره بین را از اینجا بخرید


ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا با آخرین مطالب و آموزشهای رایگان آشنا شوید. 


Instagram-General-English-زبان-عمومی

370 کامنت برای جلد دوم زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

  1. لیلی

    سلام وقتتون بخیر باشه. برای کنکور کارشناسی منحصرا زبان، این کتاب و جلد گرامر مفید هست؟

    • سلام.
      اگه یه کتاب بخوام برای این منظور توصیه کنم حتما جلد ۱ زبان زیر ذره بین رو برای واژگان توصیه میکنم. کتاب گرامر جلد ۲ هم اکی هست اما سطحش شاید زیادی بالا باشه ولی اگه منبع دیگه ای ندارید یا همه چی رو خوندین میتونین بهش نگاه کنید.

  2. E

    سلام وقت بخیر

    برای آزمون آیلتس میخواستم کتاب گرامر جلد دوم یا دکتری رو‌ تهیه کنم و گرامرم رو تقویت کنم، میخواستم بدونم گرامر هر دو کاملا مشابه هستند؟ تست های کدوم کتاب بیشتر برای آیلتس کمک میکنه؟

    • سلام آموزش گرامرشون کاملا یکسانه
      اگه میخواید از درک مطلب هم استفاده کنید، جلد دکتری رو تهیه کنید.

  3. محمد

    با درود و احترام.

    میشه بگین چ اصراری دارین ک کتاب هایی در این سطح تاپ و کاربردی رو تو سایز غیر رحلی چاپ کنید؟؟؟؟؟؟ فکر خوندنشو نمیکنید واقعا؟؟؟امید.وارم دلیلی جز “قیمت نهایی و استاندارد چاپ” بگین.

    • سلام
      سایز کتاب والا حقیقتا دغدغه ما نبوده! حمل کتاب بزرگ هم دشواره برای کسایی که میخوان در مسیر بخونن وگرنه قیمت دغدغه خریداره نه فروشنده. به نظرم سایز کوچیک، استفاده ش هم ساده تره.

  4. sh2020

    استاد سلام وقتتون بخیر. دم شما و استاد یوسف زاده برای ۳ جلد گرم. یه سوال داشتم.جلد دوم چند درصد از گرامر آیلتس پوشش میده؟

    • سلام حضور شما
      مرسی از شما. آیلتس تست گرامر مستقیم نداره. گرامر رو برای بخشهای دیگه لازم دارید مثل رایتینگ یا اسپیکینگ و آموزشهای جلد ۲ یا دکتری هر دو برای اون بخشها کامله و بقیه ش میشه تمرین استفاده گرامر در عمل.

  5. رضا

    سلام.برای کنکور اشد وزارت بهداشت هم میشه از جلد ۱ تا ۳ زبان عمومی زیرزربین استفاده کرد؟

    من زبانم خیلی ضعیفه.صفر مطلق!!کمکم میکنه این کتاب ها؟؟؟؟

  6. Ali

    با سلام و احترام.استاد عزیز من کتاب گرامر ویرایش چهارم دارم،برای ارشد ۱۴۰۲ باید ویرایش پنجم تهیه کنم؟

  7. مریم دارابی

    سلام روز خوش

    برای کنکور کارشناسی ارشد هنر، با پایه ی ضعیف، این ۳ جلد رو توصیه می‌کنید؟

  8. AmirHossein

    سلام

    من جلد یک و دو و سه زبان شمارو تهیه کردم و می‌خوام ببینم برای آزمون آیلتس و تافل میتونم بهشون اکتفا کنم؟؟

    • سلام
      برای یادگیری واژگان و گرامر بله اما اون آزمونها ۴ مهارته هستن. مشخصه باید منابع خودشون هم بخونین. این کتب برای اسپیکینگ مثلا کار عجیبی انجام نمیدن. منابع زبان اصلی باید بخونین بعدش

  9. ابراهیمی

    سلام، وقتتون بخیر. من دانشجوی رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی هستم و می‌خوام برای کنکور ارشد آموزش شرکت کنم. برای بخش عمومی این سه جلد رو معرفی می‌کنید؟ به نظرتون تسلط به اینها کافیه؟

    • سلام برای رشته زبان انگلیسی، من جلد ۱ رو توصیه میکنم و منبع دیگه ای که مختص رشته تون باشه. مثلا مدرسان شریف یا پوران پژوهش.

  10. علیرضا

    سلام برای ازمون msrt چه طوری بخونیم؟

  11. سعید

    سلام آقای جهانشاهی

    وقت بخیر

    من جلد دوم این کتاب رو خریدم، منتها موقع خرید حواسم نبود که باید تیک رو روی ارسال به شهرستان قرار بدم، در واقع ندیدم اصلا این تیک رو، اطلاعات خریدم هم موجوده. باید چکار کنم الان؟ خوزستان هستم

  12. ashkan

    سلام برای کلوز تست ارشد MBA  منابع خاصی معرفی میکنید؟

    • سلام حضور شما
      کتابهای خود رشته ام بی ای بخونین مثل مدرسان شریف یا ناصرزاده دهدشتی. کتاب ما کلوزتست ام بی ای رو نداره.

  13. AMG

    سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز

    اول از همه تشکر میکنم بابت کتاب های عالیتون، به معنای واقعی فوق العاده هستن.

    سوال من از شما در مورد گرامر هست،من دایره لغاتم خوبه و مسئله ی زیادی تو لغت ندارم اما گرامرم رو میتونم بگم که به معنای واقعی داغون هست و جزوه ی دبیرستان رو هم دانلود کردم و خوندم ولی مشکلم حل نشد، بی زحمت یه راهکار میدین که چطور میتونم مشکل گرامر رو حل کنم، در ضمن خدمتتون عرض کنم که من کنکورم سال آینده هست.

    با سپاس از زحمات شما.

    • سلام حضور شما
      شما عین این برنامه بخونین
      https://t.me/generalenglishplan/1
      بعدش بیاید جلو درست میشه. هنوز کاری نکردید که باید ترجمه تون خوب شده باشه!! اول راهید. کلا با ۵۰ صفحه خوندن که زبان زیر و رو نمیشه.

  14. سارا دل خموش

    سلام

    ببخشید من از موسسه پژوهش که ارسال رایگان نوشتین دوجلد کتاب زیر ذره بین سفارش دادم، اما ازم هزینه دریافت کردن. به خود دپارتمان هم زنگ میزنم، هیچ بخشی ش پاسخگو نیست. خواستم از شما بپرسم باید چیکار کنم. چون یکی از دوستانمم همین هفته پیش سفارش داد و رایگان براش بردن

    • سلام حضور شما
      ارسال رایگان از کلیه سایتها حذف شده در حال حاضر بعد از اینکه قیمتها رو پست افزایش داد. فک کنم الان فقط ارسال سه کتاب با هم رایگان هست.

  15. حمیدرضا رضایی

    سلام استاد وقت به خیر

    من جلد ۱ و جلد ۳ کتاب رو به صورت کامل خوندم و مسلط شدم تصمیم به نظرتون تا ۶ خرداد که کنکور هستش میشه جلد ۲ کتاب رو هم خواند و ۵ تست گرامر رو زد ؟

  16. سعید

    سلام من این کتاب رو خریدم ولی ویرایش سوم رو بهم دادن
    ویرایش سوم و پنجم چه تفاوت هایی دارن؟
    نیازه ویرایش پنجم رو هم تهیه کنم؟
    ممنون

    • سلام
      ویرایش سوم رو خریدید طبیعتا. ویرایش سوم رو که نمیدن. کتاب بهبود یافته بی شک و مثلا یه تفاوت مهم، تستهای سه سال اخیر هست که توی ویرایش سوم نیست. پاسخ تستها هم کمی به روز کردیم که کاملتر باشه. ویرایش پنجم تقریبا میتونم بگم که کتاب به پختگی لازم که شخصا ازش لذت ببرم رسیده.

  17. fatemeh

    سلام وقت به خیر ، اگر هدفون توی زبان عمومی فقط ۵تست گرامر باشه ، و لغت اصلا مطالعه نکنیم ، اما روی جلد دو کامل وقت بگذاریم ، میتونیم ۵ تا سوال کلوزتست گرامر رو پاسخ بدیم؟ یا سوالات گرامر هم نیاز به دانش ترجمه داره؟

    • سلام
      خیر. گرامر بدون لغت بی معنیه. من ۶ سال به شما زمان میدم. لغات چینی رو نخونین اما گرامرش رو کامل بخونین. میتونین چیزی سر در بیارید تا زمانی که لغاتش رو ندونین؟

  18. kamal asadpoor

    سلام و عرض ادب
    به تازگی جلد ۲ رو از کتابفروشی خریداری کردم  که ویرایش ۴ به دستم رسیده
    با ویرایش ۵ خیلی تفاوت داره؟ لطفا اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید تا به ویرایش ۵ اصلاح کنم

    • سلام
      خیر. تفاوتش زیاد نیست. مهمترین فرقش نداشتن تست ۹۹ هست. تست ۹۹ رو توی سایت سرچ کنین، پاسخ اولیه ش رو پیدا میکنین

  19. غلامرضا

    با سلام برای گرامر کنکور mba باید جلد دوم را تهیه کنم؟تستهای سالهای قبل کنکور mba (لغت گرامر کلوز و درک مطلب) در کدام جلد وجود دارد؟

  20. maryam

    سلام جناب دکتر
    برای کسی که زبانش ضعیف است، قسمت گرامر کتاب جلد ۲ کامل تر یا کتاب دکتری؟

    • سلام حضور شما
      محتوای آموزشی شون یکیه. اگه کنکور ارشد دارید از جلد ۲ و اگه دکتری دارید از جلد دکتری استفاده کنین. هر دو پیش نیازش اینه که در حد دبیرستان بدونین چون چیزهای ساده مثل فرق am is are و have has و … توی کتاب گفته نمیشه و خیلی بیسیک محسوب میشه.

  21. Yas

    سلام..با بخیر..
    برای دانلود تست های فصول جلد دوم باید کدام بخش سایت برم؟ ؟
    مثلا ۱۳۰تست فصل عبارت و جمله رو میخوام بزنم اما تو سایت نمیتونم پیدا کنم

    • سلام حضور شما
      با سرچ توی سایت نمیشه رسید و صرفا با اسکن qr code داخل کتاب میشه. اگه مشکلی داشتید تلگرام بدین بهمون: zabanzirezarrebin

  22. سعيده

    سلام اقای دکتر روزتون بخیر
    خیلی خوش شانس بودم که با کتابای شما اشنا شدم
    میخواستم بدونم که واسه کنکور دکتری،  کتاب عمومی دکتری گرامر رو کامل پوشش داده یا باید کتاب عمومی ارشد(کتاب قرمزه) رو هم واسه گرامر داشته باشم؟؟
    واینکه من لسینینگم ضعیفه پیشنهاد میدین برا تقویتش از کجا و با چی شروع کنم؟
    ممنون از جوابدهی شما اقای دکتر

    • سلام حضور شما
      همونجور که قبلا تاکید کردم، جلد ۲ هرگز برای دکتری نیازی نیست. جلد دکتری گرامرش چیزی کم نداره که چیز دیگه ای تهیه کنین.
      برای لیسنینگ باید هر روز فایل صوتی گوش بدین. از مکالمه تا فیلم تا فایلهای آزمونهای تافل و آیلتس. من مستند رو به خاطر سرعت کمتر، داشتن تصویر، استفاده از کلمات رسمی تر برای شروع مناسب میدونم چون اصطلاحات کمتری داره و راحت تر میشه باهاش کنار اومد.
      موفق باشید.

  23. mahsa

    سلام
    به نظرتون از الان جلد دو را تهیه کردن و خوندن فایده ای داره یا نه؟
    میخواستم تهیه کنم تعداد صفحات رو که دیدم احتمال داوم تو ۲ماه نشه خوند

    • سلام
      طبیعی است نرسید تموم کنین اما میتونین حتما بخشهای مهم رو بخونین و مقداری تست زنی داشته باشید. بستگی به برنامه مطالعاتی شخصی شما و درسهای دیگه تون داره.

  24. شهرزاد

    سلام
    من جلد دوم کتاب شمارو دارم ولی تست نداره نوشته که باید تست هارو از سایت دانلود کنم
    که متاسفانه نمیتونم پیدا کنم

    • سلام
      کتاب تمام تستهای کنکور رو داره و نیازی به هیچ دانلودی نداره. تستهای اضافه تر و تالیفی هست که اونا اختیاریه و توی صفحه پشتیبان گذاشتیم.
      برای ورود باید از qr code استفاده کنین که با اون طریق میتونین وارد صفحه مورد نظر بشید.
      اگه تلاش کردید و نشد، اطلاع بدین به آیدی تلگراممون. صفحه پشتیبانی انتهای مقدمه مغرفی شده.

  25. Mahyar

    سلام. واقعا کتاب های شما شاهکار هستند. فرصت کمه تا آزمون ولی اگر وقت گذاشته بشه قطعا نتیجه شگفت انگیز میشه. جلد یک شاهکار لغات و جلد دو شاهکار کلوز تست و گرامر هست. جلد ۳ جمع بندی هست و تثبیت کننده لغات مرور شده. از این بهتر نمیشه پیدا کرد خدایی. فقط ایکاش کمی زودتر شروع میکردم. با این سه جلد زبان ارشد رو بالای ۷۰ میزنم و بهتون اطلاع میدم. اگر زودتر شروع کرده بودم برای بالای ۹۰ برنامه میریختم هرچند سه ماه هم کم نیست. دوران طلاییه. خدایی وقت گذاشتین واسه این کتابها و کپی پیست نیست. خواستم تشکر کنم

  26. Vafa

    جناب جهانشاهی کتابهای زبان عمومی زیر ذره‌بین شما جلد دو و سه هم الزاما با متون آبی چاپ شده؟ ویرایش هفت رو عرض میکنم؟
    چون من انقلاب از بیشتر کتابفروشی‌ها نسخه اصل رو خواستم اما اغلب میگفتن همین تک رنگش قانونیست و خود ناشر چاپ کرده

    • جلد ۲ زبان زیر ذره بین صد در صد رنگی است. یعنی تمام صفحات باید رنگی باشه.
      جلد ۳ زبان زیر ذره بین صرفا ۱۰ صفحه اول رنگی هست و الباقی سیاه و سفید. دلیلش اینه که سوال کنکور هست و نمی ارزه رنگی کردن و الکی قیمت کتاب میره بالا.
      اگه جایی رو پیدا کردین که جز این میفروشه، حتما اطلاعاتش رو کامنت بذارید پیگیری کنیم.

  27. Pariss

    سلام
    من دنبال کتاب زبان عمومی برای ارشد آموزش زبان انگلیسی هستم.
    میخواستم بدونم مجموعه کتابهای زیر ذره بین کتابی برای این رشته هست یا نه؟

    • سلام حضور شما
      کتاب زبان زیر ذره بین برای رشته منحصرا زبان نیست اما جلد ۱ زیر ذره بین پایه خیلی خوب واژگان رو برای آزمون فراهم میکنه. بعدش باید کتب رشته زبان رو بخونین حتما.

  28. صدری

    سلام آقای دکتر جهانشاهی
    من سطح زبانم متوسط است و امسال قصد شرکت در کنکور دکترا دارم. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید که کدام سری از کتابهای زیر زره بین را برای این منظور تهیه کنم. گرامر عمومی یا کتاب دکتری زیر زره بین…
    با سپاس

    • سلام حضور شما
      بدون شکل کتاب زبان دکتری زیر ذره بین برای دکتری است. جلد ۲ برای دانشجویان دکتری نیازی نیست اصلا. جلد ۱ و کتاب زبان دکتری زیر ذره بین رو مطالعه بفرمایید.
      موفق باشید.

  29. پیک زبان

    عالی بود👍👍

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top