زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

دانلود کتاب ۵۰۴ واژه ضروری (فارسی)

504-Absolutely-Essential-Words

شما می توانید از لینک زیر کتاب 504 واژه ضروری یا به عبارتی (504Absolutely Essential Words) را به همراه ترجمه فارسی دریافت نمایید.

فایل پیوست، ترجمه صفحه به صفحه این کتاب به زبان فارسی است. این ویرایش اول کتاب به زبان فارسی است و از آنجا که به وفور در اینترنت یافت می شود، ما نیز در سایت قرار دادیم.

کتاب مذکور، نسخه پی دی اف اصلی کتاب است و با کیفیت عالی است و بصورت اسکن شده نیست. لذا احتمالا از سوی ناشر یا مولف منتشر شده است. در هر صورت به دلیل عدم اطلاع ما از این موضوع، بیش از نیمی از کتاب را حذف کرده ایم که حق ناشر و مولف حفظ شود و این بخش تبلیع و کمکی به فروش کتاب نسخه اصلی آن انتشارات باشد. پی دی اف پیوست شامل 25 درس اول کتاب است. بهتر است اگر قصد پرینت گرفتن دارید، اصل کتاب را از انتشارات جنگل تهیه نمایید که حتما از هزینه پرینت کمتر خواهد شد و نسخه ویرایش جدید و با کیفیت عالی خواهد بود.

اصل کتاب 504 واژه ضروری تافل، توسط انتشارات بارونز به چاپ رسیده است که بی شک در زمره معتبرترین انتشاراتی های آموزش زبان انگلیسی در دنیا است.

البته کلیه لغات این کتاب در جلد اول کتاب زبان عمومی ارشد زیر ذره بین پوشش داده شده است و این موضوع را نیز متذکر می شویم که دیگر کتاب 504 واژه کاربرد فراوانی در تستها ندارد. صرفا به عنوان کتاب پایه ای و با متنی خوب و منسجم در اینجا معرفی شده است.

پیش از دانلود این کتاب، بد نیست نیم نگاهی به این مطلب داشته باشید.

توضیحات نقل شده از این کتاب در سایر سایتها

آموزش ۵۰۴ کلمه ضروری انگلیسی که در آن کلمات کاملا ضروری زبان انگلیسی آموزش داده شده است و در صورت یادگیری آنها به تعداد مناسبی کلمه پایه ای در زبان انگلیسی مسلط خواهید شد. این مجموعه بر طبق آخرین متد یادگیری زبان در دنیا توسط یک موسسه معروف و جهانی طراحی و به نگارش درآمده است و همچنین در این کتاب شما میتوانید مترادف ها و متضاد کلمات را با مثال و یک داستان کوتاه متشکل از تمام لغتهای آن درس بخوانید. در هر درس ۱۲ لغت به کار برده شده است و مخاطب این کتاب را میتوان دانشجویان ، زبان آموزان ، و کسانی که می خواهند سطح زبان خود را از حالت معمولی به اندکی بالاتر از آن ارتقا دهند، می باشد.

هم اکنون این سایت دانلود این کتاب را با فرمت پی دی اف به همراه ترجمه فارسی برای شما عزیزان تهیه نموده است. این کتاب در ۳۷۹ صفحه به توضیح کلمات و اصطلاحات مهم زبان انگلیسی را با مثال های فراوان پرداخته است.

facebook-زبان-عمومی
google-plus-زبان-عمومی

Instagram-General-English-زبان-عمومی

130 کامنت برای دانلود کتاب ۵۰۴ واژه ضروری (فارسی)

  1. dani

    سلام
    تو بعضی از سایت ها نوشتن این کتاب برای یاد گیری زبان اصن مناسب نیست و به هیچ عنوان کتاب مفیدی نیست نظر شما چیه در مورد این کتاب.

    • سلام حضور شما
      خود کتاب خوبه بدون شک اما ایده آل نیست. لغات زاید زیادی داره و اینکه بگیم اینها ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی هستند، کاملا نادرسته. خیلیاشون بین ۵۰۰۰ تای اول هم جایی ندارن.
      موفق باشید.

  2. مفید بود !
    با سپاس از سایت خوب تان !

  3. ابراهیم

    سلام
    من میخواستم خواندنم(reading) قوی بشه و بتونم کتاب های انگلیسی رو راحت مطالعه کنم، نیازی به مهارت های دیگه زبان (صحبت کردن، نوشتن و…) ندارم…
    شما چه برنامه و کتاب هایی رو پیشنهاد میکنین
    با تشکر

    • سلام حضور شما
      ۱٫ مروز زبان پایه (دبیرستان) یا اگه بلدید از این مرحله بگذرید.
      ۲٫ گسترش دامنه لغت (پیشنهاد ما ویرایش ششم جلد ۱ زبان عمومی زیر ذره بین چاپ نگاه دانش)
      ۳٫ گسترش سطح گرامر (پیشنهاد ما کتاب زبان دکتری زیر ذره بین ویرایش دوم چاپ همان ناشر)
      لغت و گرامر مثل آجر و سیمان هستند. اگه این دو رو داشته باشید، میتونید راحت ترجمه کنید. مهارت خواندن، خیلی ساده به دست میاد و نیاز به وقت گذاشتن و یاد گرفتن این دو هست.
      توی مسیر هم حتما از دیکشنری انگلیسی استفاده کنید.
      موفق باشید.

  4. mahsa

    عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد من تازه میخوام شروع کنم به خوندن زبان خواستم بپرسم با لهجه امریکایی یاد بگیرم یا بریتانیایی و  کتاب ۵۰۴ متعلق به کدام کشور است   با سپاس

  5. nozhan

    سلام  خسته نباشید 
    دارم برای کنکور زبان اماده میشم دبیرستانی هستم اما نمیدانم باید کدام کتاب واژه استفاده کنم  این کتاب رو پیشنهاد کردن ک شما فرمودین این کتاب لغات زائد زیاد داره و ب عبارتی مناسب نیست پس من چه کتابی رو مطالعه کنم؟!

    • سلام حضور شما
      برای کنکور دبیرستان من اینجا توضیح ندادم. برای کنکور ارشد و دکتری گفتم. اما باز هم بهترین منبع برای کنکور شما، تستهای ۲۰ سال اخیرش هست. واژگان درون اونها رو حفظ شید به بهترین نتیجه میرسید. من کتاب لغات ضروری تافل رو هم حاوی لغات بهتری میدونم از لغات ۵۰۴٫ اما لغات ۵۰۴ ساده تر هست و برای کنکور کارشناسی شما شاید بهتر باشه.
      کتاب زبان زیر ذره بین، جلد اول، ویرایش ششم چاپ انتشارات نگاه دانش هم بهترین کتاب لغات زبان هست که لغات آکادمیک مهم رو گلچین شده آموزش داده و ۲۶۰۰ واژه مهم که هر دانشجو باید بداند در این کتاب گردآوری شده.
      موق باشید.

  6. Hosein

    سلام خسته نباشید من میخوام برای کنکور ارشد رشته حقوق شرکت کنم و در درس زبان کتاب law text منبع اون درس هست حدود ۳۰۰ صفحه هستش خواستم بدونم با خوندن این کتاب ۵۰۴ واژه در کنار اون منبع رشته حقوق , میتونم به درصد قابل قبولی برسم یا خیر ؟
    لطفا جواب بدید . ممنون میشم

    • سلام
      کتاب ۵۰۴ هیچ ارتباطی به کنکور نداره و لغات زائد بسیار زیادی داره. رشته شما متن تخصصی هست. برای همین تست زبان عمومی نداره کلا.
      شما اول از همه مطمئن شید به زبان دبیرستان (پایه) مسلط هستید و بعد باید برید سراغ سایر چیزها. گرامر و واژگان هر دو مهمه و باید تخصصی هم کار کنین. برای زبان عمومی جلد ۱ زبان زیر ذره بین لغات دستچین زبان انگلیسی است. کتاب ۵۰۴ اما لغات دستچین نیست و کلی لغت ساده، زائد، متفاوت از فرهنگ ما داره که شما نخواهید دید.
      تستهای زبان تخصصی رشته خودتون بهترین منبع هستند.

  7. vida

    سلام وقت بخیر
    من امکان رفتن به آموزشگاه زبان رو ندارم و میخوام خونه بتونم زبان انگلیسی رو یاد بگیرم.
    کلا از پایه میخوام شروع کنم از صفر تا ۱۰۰(گرامر،تلفظ،صحبت کردن عامیانه……)
    میشه منو راهنمایی کنید .
    اول از چی باید شروع کنم؟؟؟؟

  8. fereshteh

    سلام ببخشید برای کنکوربه جز کتاب ۵۰۴میشه کتاب دیگه ای معرفی کنید؟؟

    • سلام حضور شما
      اصلا خود ۵۰۴ بدرد کنکور نمیخوره! اگه منظورتون کنکور ارشد و دکتری است. شما صرفا یک کتاب باید برای واژگان بخونین و اون هم جلد ۱ کتاب زبان زیر ذره بین جاپ نگاه دانش هست.

  9. fereshteh

    سلام ببخشید برای کنکور به جز این کتاب ۵۰۴ میشه کتاب دیگه ای معرفی  کنید؟خیلی ممنون

    • سلام حضور شما
      اصلا خود ۵۰۴ بدرد کنکور نمیخوره! اگه منظورتون کنکور ارشد و دکتری است. شما صرفا یک کتاب باید برای واژگان بخونین و اون هم جلد ۱ کتاب زبان زیر ذره بین جاپ نگاه دانش هست.

  10. Amirhossin

    سلام چرا ۲۵ درس داره درحالی ک صفحه اول زده ۴۲ درس؟

    • سلام
      چون کتاب کپی رایت داره و برای خرید همه ش باید نسخه اصل رو بخرین. ویرایش های جدیدی از این کتاب هم اومده البته. بخونین شما همون رو و اگه خواستید ادامه بدین به مولف و ناشر احترام بذارید و کتاب اصلی رو بخرین.

  11. ماهک

    سلام ، می شه برای قبولی در آزمون ای پی تی فقط به نمونه سوالات  اکتفا کرد؟

    • سلام
      اگه سطحتون بد نباشه میشه.
      به هر حال یه پایه اولیه لازم هست.
      در غیر اینصورت کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره بین رو مطالعه کنین

  12. ملیکا رنجبران

    ?????

  13. كسري

    ممنون از لینک دانلود موفق باشین???

  14. لینکور

    سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی
    دارید.ممنون

  15. غزاله قاسمی

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  16. ...sa

    سلام و خسته نباشید.

    لطفا یک منبع خوب و کامل و جامع برای آزمون msrtمعرفی کنید که لیسنینگ هم داشته باشه. پکیج msrtموسسههای مختلف از نظر شما چطوره؟؟

  17. rafiee

    سلام و خسته نباشین ممنون به خاطر لینک من دانلود کردم .استاد من گفته که برید از روی نسخه ی pdf
    ۳درس اول رو بخونیدالان میشه به من کمک کنید که دقیقا باید چی رو بخونم ؟مرسی

  18. Parastoo

    سلام خسته نباشید…
    من میخواستم زبان انگلیسی رو تو خونه و با استفاده از کتاب و سی دی های آموزشی یاد بگیرم..
    این کار امکان داره؟؟واگر امکان داره شما چه کتابی رو معرفی میکنید؟؟

    • سلام
      اگه برای زبان به صورت شخصی و جدای کنکور این سوال رو می پرسید من سی دی ENGLISH TODAY رو معرفی می کنم.
      اما برای کنکور سی دی خاصی به نظرم نمیاد.

  19. فاطمه

    سلام , من برای کنکور زبان این کتاب رو بخونم جواب میده ؟

  20. نگار

    سلام . خسته نباشید . من ازمون ای پی تی میخوام شرکت کنم ب نظر شما چی بخونم؟۵۰۴ تنها کافیه ؟برا گرامر چی بخونم باتشکر

    • سلام
      به نظرم ۵۰۴ خیلی بیسیک هست و لغاتش خوبه اما کافی نیست. همین جلد ۱ و ۲ زیر ذره بین کفایت هست. اگر دارید به همون اکتفا کنید.

      • سیدامیر

        سلام جناب جهانشاهی. به نظرم کتاب ۵۰۴ Absolutely Essential Words شامل کلمه های ضروری زبان انگلیسی است که هر فردی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را داره باید این لغات را به دایره واژگان خود اضافه کند. موفق باشید

    • sepehr

      سلام ، ۵٠۴ اصلا مناسب نیست برای شما ، کتاب گرامرenglish grammar معروف به بتی آذر عالیه ، گرامر رو ٩٠ به بالا میزنید

      • سلام
        پیشنهاد نادرستی است. کتاب بتی آذر بسیار سنگینه و اصلا صلاح نیست برای آزمون ساده ای مثه ept بخونن. مثالهای بسیار بسیار وقت گیری داره که اگه کسی ندونه باید کدوم بخشش رو بخونه و کدوم رو نه، ممکنه زمان زیادی ازش بگیره.
        برای این آزمون مناسب نیست اصلا و توصیه نمی کنم.

  21. zahra hastam

    تشکر فراوان.

  22. وجیهه

    سلام خسته نباشین چ سطح زبانی برای استخدامی مناسبه ک برم کلاس؟رشتم پرستاری هس.ممنون.

  23. پویان

    خییییییلی دم همتون گرمه

  24. zahra

    hi! thanks

  25. علیرضا

    سلام من  زبان انگلیسی رادوست دارم اما در خواندنون تلفظ لغات ضعیفم چه کتابی را بخوانم که بتوانم از پایه لغات  وجمله را صحیح تلفظ و بخوانم لطفا لینک نرم افزار یا کتاب را بزاید ممنون

    • سلام
      بهتره که خوب به فایل ها و فیلمهای انگلیسی گوش بدید. اگر دائما پادکست های مربوط به زبان انگلیسی رو تو گوشی بریزید و گوش کنید، حتما تلفظتون بهبود خواهد بافت.

  26. ali

    سلام من برای دکترا علوم سیاسی و روابط بین الملل کنکور سراسری چه کتابی را بخونم همین ۵۰۴ لغت کافیه یا ۱۱۰۰ واژه یا کتاب دیگربه همراه  لینک دانلود

    کتاب تخصصی که لغات پر کابرد رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل هست یا خیر اگر هست لینک ان را برایم ارسال کنید با تشکر

    • سلام
      آزمون زبان دکتری معمولا تخصصی نیست که نیازی به مطالعه زبان تخصصی هر رشته به صورت مجزا باشد. شما بهتر است کتب مربوط به آزمون دکتری موجود در بازار رو تهیه کنید. لغات ۵۰۴ برای کنکور دکتری بسیار ساده اند و لغات ۱۱۰۰ نیز پالایش نشده اند و لغات دشوار در میانشان زیاد است.

  27. ممنون خیلی خوبه

  28. faezeh

    مچکرم

  29. faezeh

    سلام . ممنون بابت pdfکتاب!واسه کنکور ارشد برای زبان عمومی این کتاب چقدر میتونه موثر باشه؟

    • سلام
      این کتاب تنها یه پایه رو می تونه برای شما شکل بده.
      در کنارش دو جلذی زبان عمومی ارشد زیر ذره بین رو هم مطالعه کنید که درصد مطابقت بسیار بالایی با کنکور داره.

  30. محمد رضا

    تشکر به خاطر در اختیار قرار دادن کتاب ۵۰۴ لغت.

  31. ali_r

    سلام
    خسته نباشید
    دستتون درد نکنه
    متشکرم از زحماتتون

  32. mona

    سلام لطفا در مورد قالب های مکالمه زبان انگلیسی اگر کتابی موجود هست به بنده معرفی کنید ،ممنون میشم

    • باسلام
      می تونید از سری کتابهای Top notch و در مرحله بالاتر از summit استفاده کنید.
      البته تعداد منابع برای این مورد خیلی زیاده و حضور در فضای گفت و شنود هم تاثیر بسزایی داره، اگر می تونید در کلاسها هم شرکت کنید.

  33. ارش

    من خیلی وقت بود دنبالش میگشتم خیلی ممنون

  34. akram

    سلام.  با تشکر فراوان.

  35. علی

    سلام و خسته نباشید…
    من تازه شروع کردم برای کنکور ارشد خوندن.راستش تو بحث زبان یه ذره سردرگم  ام،سطح زبان ام تقریبا خوبه و تو کنکور کارشناسی هم حدود ۷۰ درصد زبان زدم،الان ۵۰۴ رو شروع کردم به خوندن(تقریبا ۱۰ درسش رو خوندم و مسلط شدم) سوالم اینه که به نظرتون خوندن ۵۰۴ اصولا کار درستیه؟!آخه چندجا اشاره کرده بودید که کلمات ۵۰۴ تماما تو جلد اول زیر زره بین هست… و اینکه به نظرتون وقتم رو بزارم رو ۵۰۴ و تافل یا زیر ذره بین رو بخونم؟کتابای ۵۰۱ و ۱۱۰۰ چه طوریه؟آخه چندتا از دوستام اونارو هم معرفی کردن.ممنون میشم راهنمایی کنید..

  36. mahboobeh

    سلام میشه لطف کنید فایل کتاب ۵۰۴ را برام ایمیل کنید
    مرسی

  37. باران

    خیلی ممنون بابت ۵۰۴٫

  38. jafar

    با سلام و خسته نباشید ،اگه امکانش هست کتاب ۵۰۴ رشته آب ،کنکور ارشد رو  واسه م ایمیل بکنید .با تشکر از زحماتتون

    • سلام
      کتاب ۵۰۴ برای همه رشته ها یکسان است. همین یک نسخه هست و بر حسب رشته متفاوت نیست.
      موفق باشید.

  39. mohammadali

    thanks

  40. mohammadali

    thanks for 504 pdf

  41. سعیده

    سلام خسته نباشید و ممنون بابت لینک دانلود.اگه کتاب های زبان واسه ارشد مرمت ابنیه تاریخی روبخوام میتونید در اختیارم قرار بدید؟

    • سلام
      کتاب دو جلدی زبان عمومی ارشد زیر ذره بین پوشش کامل میده زبان عمومی رشته شما رو اما امکان در اختیار گذاشتن فایل کتاب نیست. میتونید از کتابفروشیها تهیه کنید. موفق باشید

  42. elahe

    ممنون ازسایت خوبتون و همچنین در اختیار گذاشتن کتاب(۵۰۴ Words) ارزشمند برای عموم ؛
    میخوام واسه آزمون دکتری حقوق, زبان عمومیم تقویت کنم , میشه لطفا راهنماییم کنیم تا از چه کتاب عمومی یا تخصصی دیگه استفاده کنم .
    با نهایت قدردانی

    • سلام
      کتاب ۵۰۴ فقط یه شروع هست. شما باید کتابهای مهم تری رو مطالعه کنید.
      کتاب تافل در مرحله بعد و در نهایت ۱۱۰۰ بسیار مهم هستند.
      تو کتاب جلد اول زیر ذره بین هم لغات مهم زیادی گردآوری شده است. از طرفی تست های سال قبل کنکور دکتری (چاپ انتشارات مدرسان شریف) و همچنین آزمون های تافل pbt بسیار مهم هستند.
      موفق باشید.

  43. مسعود

    سلام عزیز
    احتراما انتشارات جنگل راضی هست از این کار؟ با خیال راحت استفاده کنیم؟

    • سلام
      این کتاب، ویرایش اول است و به جهت تکرر حضور فایل در فضای مجازی و با سرچی ساده در اینجا قرار داده شده است.
      حتما تهیه چاپهای جدید و ویرایش های آتی به شما کمک بیشتری خواهد کرد.
      ما اولین نشردهنده این فایل نیستیم و صرفا فایل قدیمی در فضای وب که اصلاحات زیادی بر روی آن توسط ناشر صورت گرفته را در اینجا بازنشر داده ایم.

  44. سارا

    با سلام واقعا خسته نباشیددانلود کردم . شما کتاب زبان انگلیسی عمومی واسه آزمون سراغ دارید که بخونم یا دانلود کنم؟ متشکرم از زحماتتون

  45. مهدی

    ممنون و متشکرم

  46. محمد توكلي

    به نام خدا
    با سلام و احترام
    ضمن تشکر خالصانه از زحمات شما، نتوانستم فایل کتاب ۵۰۴ لغت را دانلود کنم. لطفا در صورت امکان آن را برایم ایمیل نمایید. تشکر.

    • سلام
      حجم فایل برای ایمیل کردن بسیار زیاده. سایت dropbox بدلیل حجم بالای دانلود، سایت رو معلق کرده.
      لطفا عجالتا از سایت دیگه دانلود کنید یا مجددا در آینده تلاش کنید.
      سپاس از صبوری شما

  47. ashkan

    salam.chera linke download kharabe?

  48. fahime

    با سلام خدمت شما . خسته نباشید
    اگه امکانش هست لینک دانلود کتاب زبان تخصصی واسه کنکور ارشد رشته آب رو برام ایمیل کنید البته من چند تا کتاب ۵۰۴ دانلود کردم هیچ کدوم رشته من نبود
    با تشکر از زحمات شما

    • Hadi Jahanshahi

      سلام
      متاسفانه کتاب خاص رشته آب در دسترس نیست. کتاب ۵۰۴ عمومی است و برای کلیه رشته هاست.
      موفق باشید.

  49. naser

    سلام در خصوص دانلود کتاب۵۰۴ لغات انگلیسی به فارسی زحمتی داشتم در صورت امکان به ایمیلم ارسال شود تا امکان دانلود برام فراهم شود مرسی

    • Hadi Jahanshahi

      سلام
      در سایت قرار داده شده! کافی است بر روی لینک بالا کلیک کنید….

    • هانگ مینگ

      برات ایمیلش کنن؟؟؟ خسته نشی یه وخ!!!!!!!!!!
      واللا.. :|

  50. air max

    very nice publish, i actually love this website, keep on it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top