زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

لینک مستقیم دانلود دیکشنریهای اندروید فارسی و انگلیسی

دانلود با لینک مستقیم نرم افزار دیکشنری اندروید انگلیسی و فارسی

با سلام حضور دانشجویان عزیز

شما می توانید از طریق فرم زیر، سه نرم افزار عالی، ویژه گوشی های اندرویدی را به رایگان دریافت نمایید:

  • نرم افزار اندروید لغت نامه کمبریج (Audio Advanced Learner’s Dictionary 3rd Edition) – حجم: 540 کیلوبایت – آپدیت تا 30 مگابایت
  • لغت نامه تحلیلگران (شامل دیکشنری فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی لانگمن) – حجم: 47 مگابایت
  • آموزش تلفظ صحیح زبان انگلیسی تحلیلگران – حجم: 40 مگابایت

در انتهای این مطلب نیز به صورت مستقیم می توانید ویجت فارسی کتابهای

1100 واژه،

504 لغت ضروری،

400 واژه مک گروهیل،

لغات ضروری تافل بارونز

و 3000 لغت را دانلود نمایید.


یک سری توضیحات برای این مجموعه ها می بایست متذکر شد:

دیکشنری کمبریج

دیکشنری کمبریج، یک واژه نامه کامل است که تلفظ آفلاین لغات را نیز ارائه می دهد. (البته هرچه ما تست کردیم این بخش نرم افزار عملکرد خوبی نداشت و صدای تلفظش را نشنیدیم!) جدای تلفظ، شما می توانید معنای لغت را در قالب توضیح انگلیسی مشاهده نموده و همچنین برای حدود 170.000 واژه، مثالهای متعدد و معانی گوناگون آن را به زبان انگلیسی مشاهده نمایید. متذکر می شویم که این نرم افزار به صورت انگلیسی به انگلیسی است و برای تقویت زبان شما بسیار راهگشا خواهد بود.

شایان ذکر است که شما می بایست پس از دریافت نرم افزار با حجم سبک، جهت دانلود کامل واژه نامه مجددا به اینترنت وصل شده و حجمی حدود 30 مگابایت را مستقیما از طریق گوشی خود دانلود نمایید! البته این نوع بروز رسانی داخلی در بسیاری از نرم افزارها متداول شده است.

ورژن جدیدتر این نرم افزار (نسخه 4) هم در کافه بازار موجود است اما از آنجایی که نسخه «1 روزه» است!! و نیاز به کرک و کد فعال سازی دارد، لذا همین ورژن بهترین گزینه برای استفاده است.

لغت نامه تحلیلگران

لغت نامه تحلیلگران به چند دلیل بهترین واژه نامه موجود در بازار است. مهمترین دلیل آن پوشش ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است. دلیل بعدی تلفیق دیکشنری فارسی و دیکشنری بسیار قوی لانگمن است. حتی نسخه موجود در لغت نامه تحلیل گران به مراتب کامل تر و قوی تر از نسخه اندرویدی خود لانگمن است!!

البته این نکته رو باید متذکر شد که این لغت نامه همانند بسیاری دیگر از لغت نامه های انگلیسی به فارسی موجود دارای چیزی نزدیک به 30 درصد اشکال ترجمه لغت است! اما مزیت بزرگ تحلیلگران در این است که هرکجا شما به صحت ترجمه فارسی شک کردید، توضیحات و همچنین مثالهای دیکشنری بزرگ لانگمن را در اختیار دارید تا به سادگی به صحت یا عدم درستی آن ترجمه پی ببرید.

در نهایت با داشتن این لغت نامه نیازی به لغت نامه فارسی یا انگلیسی دیگری نیست. چراکه دیکشنری های فارسی به انگلیسی و بالعکس دیگر نیز سراسر دارای مشکل هستند و هیچ یک همراه خود دیکشنری لانگمن را نخواهند داشت. البته بهتر است گوشی شما از نظر سخت افزار سطح خوبی داشته باشد چرا که این لغت نامه، نرم افزار سنگینی محسوب می شود.

آموزش تلفظ صحیح تحلیلگران

این نرم افزار نیز، نرم افزار نسبتا خوبی است. البته بهتر بود که به جای ربات در بسیاری از بخش ها از صدای انسان استفاده می شد اما در نهایت اگر با تلفظ لغات یا فونتیک مشکل دارید، حتما نگاهی به این محصول بیندازید. رایگان بودن از مزیت های مهم این دو نرم افزار شرکت خوب تحلیلگران است.

از طریق تکمیل فرم زیر، هر سه نرم افزار را به صورت یکجا در ایمیل خود با لینک مستقیم دریافت نمایید:

اسم شما (required)

ایمیل شما (required)

رشته کنکوری شما (required)

نوشته تصویر را وارد نمایید. (required)
captcha

چندی پیش در میان هیاهوی نرم افزارهای لایتنری لغت برای اندروید و ios به نرم افزارهای ویکی بازار برخوردم. ابتکار مهم در این بود که نرم افزارها به صورت ویجت بودند و این موضوع مطالعه لایتنر را به شدت تسریع می بخشید. یک ویژگی بسیار بسیار عالی در لایتنر این شرکت، افزودن مثال و مترادف انگلیسی در کنار معنای فارسی لغات بود. این موضوع را پیش از این در نرم افزار لایتنر اندرویدی ندیده بودم.

البته نرم افزارهای این شرکت رایگان نیست و چیزی بین 2 تا 5 هزار تومان پرداخت درون نرم افزاری دارد. شما می توانید نسخه اولیه کلیه ویجت های این شرکت را از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

  • ویجت ۵۰۴ (شامل ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی): Widget504.apk
  • ویجت ۱۱۰۰ (شامل ۱۱۰۰ لغت ضروری انگلیسی):‌Widget1100.apk
  • ویجت ۴۰۰ (شامل ۴۰۰ لغاتی که باید برای تافل بدانید از کتاب مک گروهیل): Widget400.apk
  • ویجت تافل (شامل ۴۵۰ لغت ضروری برای تافل از کتاب بارونز): WidgetTOEFL.apk
  • ویجت ۳۰۰۰ (شامل ۳۰۰۰ لغت ارتباطات لانگمن):‌Widget3000.apk
از جمله امکانات برنامه مذکور:
امکان نمایش لغت، فونتیک، سیلابس، ترجمه انگلیسی، ترجمه فارسی، مثال انگلیسی، ترجمه فارسی مثال.
امکان پشتیبان‌گیری بصورت دستی و بصورت خودکار به سادگی
امکان نمایش آمار وضعیت یادگیری (به تفکیک سطح هم نمایش داده می‌شود)
امکان تلفظ لغت بصورت آفلاین (با استفاده از موتور گفتار اندروید)، یا تلفظ آنلاین با کیفیت بهتر، یا تلفظ طبیعی بصورت آفلاین
امکان تنظیم سرعت یادگیری به سادگی

و …

دقت کنید که این نرم افزار، یک ویجت (widget) است. یعنی پس از نصب حتما باید آن را به صفحه خانه گوشی خود اضافه کنید.

چنانچه از گوشی های Apple با سیستم iOS استفاده می نمایید، دیکشنری های رایگان زیر بهترین گزینه برای شما خواهند بود:

البته با توجه به اینکه دسترسی به سیستم iOS نداشتم، این پیشنهادات از روی نظرات مردمی است. اگر شما دیکشنری جایگزین دیگری نیز می شناسید اطلاع دهید.


توضیحات و تصاویر بیشتر

لغت نامه تحلیلگران (دیکشنری لانگمن)

هنگامی که تصمیم می گیرید زبان جدیدی بیاموزید ، خرید یک لغت نامه معتبر از اصلی ترین نیازهای شماست. در لغت نامه گویای تحلیلگران TDictionary تمامی واژه های لغت نامه های Longman Dictionary of Contemporary English و Collins گرد آوری شده و به آنها توضیح فارسی ، فونتیک و مترادف کلمات اصلی افزوده شده است.

دیگر نیازی به خرید چندین لغت نامه نیست! کافیست پس از اجرای برنامه TDictionary ، لغت انگلیسی مورد نظر را وارد نمایید تا ضمن گوش دادن به تلفظ آن ، معنی فارسی ، فونتیک ، کلمات مترادف ، توضیحات انگلیسی ، مثالهای متنوع ، کاربرد لغت در Speaking و Writing ، لغات ضروری آزمون تافل ، لغات ضروری آزمون آیلتس ، مجموعه 504 لغت کاربردی و … را در یک صفحه ملاحظه نمایید.

دانلود لغت نامه تحلیلگران و لانگمن در یک نرم افزار اندروید

آموزش تلفظ صحیح زبان انگلیسی تحلیلگران

یکی از مهمترین اصولی که در یادگیری زبانهای خارجی باید رعایت کنید، یادگیری تلفظ صحیح لغات جدید در کنار معنی آنهاست. توجه کنید که اگر تنها به معنی فارسی و مثالهای آن اکتفا نمایید و تلفظ صحیح لغت را نیاموزید، لغت جدید در مکالمه کاربرد چندانی نخواهد داشت.
در این نرم افزار اصول تلفظ صحیح زبان انگلیسی براساس فونتیک با توضیحات فارسی، مثالهای متنوع انگلیسی، همراه با فایلهای صوتی را در 26 درس خواهید آموخت.

دانلود نرم افزار اندروید تلفظ لغات انگلیسی تحلیلگران

دانلود نرم افزار اندروید تلفظ لغات انگلیسی تحلیلگران

Cambridge Advanced Learner’s Dictionary

The Audio Cambridge Advanced Learner’s Dictionary provides definitions for about 170,000 words, phrases and examples and is compiled to offer what learners need most in a dictionary. The Third Edition offers new, up-to-date vocabulary (e.g. … up, speed-dating, whiteboard), new ‘mini-collocation’ boxes, and new frequency information to highlight the most important words to learn. The new Cambridge Advanced Learner’s Dictionary gives you everything you need to learn English and pass exams.

دانلود رایگان نرم افزار اندرویدی دیکشنری کمبریج

دانلود رایگان نرم افزار اندرویدی دیکشنری کمبریج

facebook-زبان-عمومی
google-plus-زبان-عمومی

Instagram-General-English-زبان-عمومی

39 کامنت برای لینک مستقیم دانلود دیکشنریهای اندروید فارسی و انگلیسی

  1. mina

    به جان خودم خیلی زیبا و تاثیرگذار و مفید و قشنگ اید :)) تشکر تشکر

  2. فرشته

    سلام من لغت تامه کمبریج رو نصب کردم ولی دوتای دیگه دانلود شدن ولی چرا نصب نمیشن ؟بعد میخواستم دانلود کنم میگفت ممکنه به دستگاهتون اسیب برسونه ولی به هر حال بازم دانلود کردم دلیلش چیه ؟بعد اون ویجت هایی که پایین گذاشتین برام کار نمیکنن

    • سلام حضور شما
      کلا نصب نرم افزار از لینکی عیر از گوگل این ارور رو میده. ما توصیه میکنیم از خود play store همینها رو جست و جو و نصب کنین.

  3. احترام

    تورو خدا کمکم کنید دانلود نمیشههههههههههههههه

  4. علیرضا

    سلام ۱-در نرم افزار تحلیلگران خودتون هم نوشتید ۳۰درصد معانی اشتباه است چی کار کنیم.                                                      ۲-یک نرم افزار اندروید که معانی درست داشته باشد و به صورت افلاین تلفظ را درست بیان کند  معرفی کنید مرسی

    • سلام حضور شما
      بهترین گزینه همین تحلیلگران هست. چون معنی فارسیش اگه دقیق نباشه (که همه همین هستن) اما حداقل دیکشنری لانگمن داره که میتونین مقایسه کنین و ایرادات رو شخصا در بیارید و زبانتون هم ارتقا بدین.

  5. رضا

    سلام با زبان انگلیسی چه زبان های بین المللی دیگر را می توان همزمان یاد گرفت چند زبان لطفا  نام ببرید و چگونه یاد بگیریم مرسی

    • سلام حضور شما
      بستگی به نیاز شما داره! اسپانیولی دور نیست و منطقی هست یادگیری باهاش. زبان به نسبت ساده ای حساب میاد. وگرنه خب خیلیا فرانسه و آلمانی رو ترجیح میدن

  6. حسين

    سلام استاد نسخه ios تحلیلگران طراحی شد 
    اگر هست کجا گیرش بیاریم

  7. morteza

    سلام
    یه سوال داشتم ازتون.
    میخواستم یه اپلیکشین اندروید به من معرفی کنید که بتونم لغات انگلیسی رو به همراه معنی فارسی اونا واردش کنم، طبق برنامه اپلیکشین بتونم اونا رو مرور کنم. ممنون.

    • سلام
      با اینکه من خودم به لغت و معنی تنها اعتقاد ندارم، اما انکی دروید این کار رو برای شما می کنه.
      کتاب جدید چون تیک ایت اصلاح شده، می تونه شما رو از هر اپلیکیشنی بی نیاز کنه.

  8. میثم

    سلام

    این ویجت ها بسیار عالی هستند و کامنت بالا رو هم در مورد تنبل کردن نرم افزار ها خوندم ! ولی بحث تنبلی نیست بحث کمبوووود وقت است … شما که درس نامه لغات رو رایگان منتشر کردید اگر میشد با این گروه ویکی واژه صحبت کنید و ویجت این درسنامه های شما و با همین ترتیب ارایه شما را درست می کردند بسیار عالی میشد ….

    راستش من ۵۰۴ و اسنشال و ۴۰۰ رو با همین ویجت ها پیش بردم و بسیار عالی بود ولی طبق  پستی که در مورد مقایسه کتاب های لغت گزاشته بودید نشون میده من هیچی لغت بلد نیستم !!! یعنی بعد از خوندن این کتاب ها باز هم مطالعه درس نامه های شما زبان بر خواهد بود ؟؟؟؟

    با  تشکر

    • سلام
      نه مطالعه درسها خیلی زمان بر دیگه نخواهد بود برای شما و به سطح خوبی رسیدید.
      این ویجت ها تنها ویجت هایی هستن که مثال هم دارن و از این نظر خوبن. منظورم نرم افزارهایی بود که صرفا به یاد دادن لغت و معنی می پردازن که از دید من مفید نیست.

  9. برومند

    با سلام و احترام
    اگر امکان دارد نسخه ios این دیکشنری رو هم بنویسید
    تشکر

    • سلام
      اینها بعید می دونم نسخه رایگان ios هم داشته باشن. احتمالا باید از سایر نمونه های مشابهش استفاده کنید.
      از Dict box استفاده کنید.

  10. اردلان

    با سلام. همین الان همکارم دیکشنری شما را بهم معرفی کرد ولی زمانی که اومدم نصب کنم متوجه شدم که نسخه IOS نداره و خیلی ناراحت شدم.لطفا این نسخه رو نیز قرار دهید.باتشکر

    • سلام
      برای ios می تونید از dict box استفاده کنید. خیلی نرم افزار کاملی هست و می تونه کاملا نیازهاتون رو رفع کنه.
      شاید از نرم افزار اندرویدی معرفی شده هم از برخی جهات قوی تر باشه.

  11. lida

    تحلیلگران عالیه من قبلا که سامسونگ داشتم روی گوشیم نصب بود لطفا امکان نصبش رو بر روی IOS  هم فراهم کنید

  12. elahe

    با سلام من دیکشنری تحلیلگران را برای ویندوز لازم دارم اما نسخه ویندوز آن را پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  13. Zahra

    سلام
    من ایمیلی دریافت نکردم متاسفانه
    اسپم رو هم چک کردم

  14. سما

    با عرض سلام خدمت اقای جهانشاهی با سپاس فراوان بابت دیکشنری تحلیلگران خیلی دیکشنری عالیه یه درخواست دارم میشه لطفا دیکشنری تخصصی مدیریت رو برام ایمیل کنید  البته اگر برای شما مقدور هست

    • سلام
      سپاس از لطف شما
      متاسفانه دیکشنری تخصصی برای مدیریت در دسترس نداریم. معمولا اکثر دیکشنری ها لغات تخصصی رو هم پوشش می ده. دیکشنری تحلیلگران بدین صورت است.
      موفق باشید.

  15. zahra

    سلام.هیچکدوم از سه دیکشنری روی گوشی من باز نمیشه.چه جوری این مشکل رو حل کنم؟

    • سلام
      دیکشنری ها شاید کامل دانلود نشده باشند. حجم فایل های دریافتی رو چک کنید.
      می تونید این دیکشنری ها رو از نرم افزار بازار یا سایت google play نیز دانلود نمایید.

  16. فلورا 90

    با سلام

    نرم افزار تحلیلگران تلفظ آنلاینش خوب کار میکنه اما آفلاین اصلا هیچ لغتی رو نمیخونه. کلا این طوری هست یا باید یه نرم افزار دیگه ای برای تلفظ دانلود کنم؟

    با تشکر

  17. elham

    راستش همینکه لغات رو به صورت دستی رو کاغذ وارد میکنم و تو لایتنر میزارم  حس میکنم تاثیر یادگیری و لذت خوندنش بیشتره ،  ولی نرم افزار آدم رو تنبل میکنه.
    استاد متشکرم از اینکه اینقدر با حوصله و دقیق پاسخ میدید.

    • اتفاقا بسیاری به این موضوع دقت نمی کنن. ما هم معتقدیم یادگیری زبان با نوشتن لغات بسیار بهتر است و دقت فرد را بالا خواهد برد..

  18. elham

    استاد الان که بیشتر دقت کردم دیدم تعداد لغات ویجت ها  خیلی زیاده،  همون منظورم ۵۰۴،  ۱۱۰۰ و لغات تافل رو یاد بگیریم کافیه؟

  19. elham

    سلام استاد وقت بخیر بابت دیکشنری واقعا ممنون.
    استاد من ویجت ۵۰۴ رو دانلود کردم تو قسمت لغات به صورت پیش فرض ۵ تا لغات در روز قرار داده شده بود من خواستم بیشترش کنم گفت باید برای ارتقا نسخه کد بخرید،  من کد رو خریدم ۱۲۰۰ تومن، الان هر چی کد رو وارد میکنم قبول نمیکنه،  میگه خرید ناموفق، الان چیکار  کنم؟
    یه سوال دیگه این که اگه همه ویجت ها رو دانلود کنیم با همین نرم افزار بخونیمش، دیگه نیاز نیست لغات کتاب جلد ۱شما رو بخونیم؟ آخه از کتاب شما  تا حالا ۱۰۰ تا لغت خوندم،یعنی بزارمش کنار؟

    • سلام
      در مورد نرم افزار لایتنر با سایتش تماس بگیرید حتما مشکلتون رفع خواهد شد. سایت پشتبیان همانجایی است که مبلغ را پرداخت کرده اید.
      زیر ذره بین نه در هیچ یک از این خریدها و نه در معرفی این نرم افزارها ذی نفع نیست و صرفا به عنوان گزینه ای مطلوب اونها رو معرفی کردیم.
      کتاب زیر ذره بین اساسا چیزی جدای از سه کتاب ۵۰۴، تافل و ۱۱۰۰ است. بر اساس تحلیل اخیری که داشتیم، ۴۵ درصد اشتراک با مجموع این سه کتاب وجود داشته است.
      ضمن آنکه تحلیلی به زودی در سایت قرار خواهیم داد که اثربخشی مطالعه این سه کتاب را با زیر ذره بین در کنکور ۹۴ مقایسه می کند. خلاصه آن تحلیل بدین صورت است که با مطالعه توام این سه کتاب شما قادر به پاسخگویی به تنها ۵۹% تستها در کنکور ۹۴ بودبد در حالی که با مطالعه جلد اول زیر ذره بین می توانستید ۷۹% تستهای واژگان کنکور را به صورت متوسط پاسخ دهید.
      پس شما با همان کتاب زیر ذره بین ادامه دهید و در نهایت در صورت زمان اضافی یادگیری کتاب ۱۱۰۰ را به اتمام کتاب یا به پس از کنکور موکول کنید. موفق باشید.

  20. فلورا 90

     با سلام و تشکر نرم افزار کمبریج دیکشنری در گوشی من اجرا نمی شود که مدل سامسونگ گلکسی هم هست.لطف کنید منو راهنمایی کنید.

    • سلام
      مشکلش چی هست؟ آیا ارور خاصی دارد؟ نرم افزار کمبریج باید به طور حتم اجرا شود و با گوشی خاصی مشکل ندارد. شاید ناقص دانلود شده یا چیزی شبیه به این…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top