زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

کلاس ویژه زبان کنکور دکتری

ویژه افرادی که با زبان عمومی دکتری مشکل دارند

دوره فشرده دو هفته‌ای زبان عمومی دکتری (آنلاین)

در دوره زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین، به صورت فشرده و بر مبنای تست های سال‌های اخیر کنکور دکتری، نکات پرتکرار برای پاسخ به تست های گرامر تدریس شده و با حل تست‌های متعدد منتخب از کنکور دکتری 7 سال اخیر، این نکات تثبیت خواهند شد. متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی نخواهد داشت و آموزش آن بر مبنای نکته و تست و پاسخ در کمترین زمان ممکن به تست‌هاست. همچنین در این کلاس، واژگان به صورت اصولی و از طریق ریشه و پیشوند و پسوند آموزش داده شده و نهایتا تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب در کلاس به بحث گذاشته خواهد شد.

این دوره از کلاسها، با جزوه‌ جدید و مختص کنکور دکتری 1397 برگزار می‌شود.

مدرس این دوره، استاد جهانشاهی، مولف و مدرس برتر زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در کشور است.


مخاطبین

  • داوطلبین کنکور دکتری کلیه رشته ها
  • شاغلین و افرادی که به کلاسهای حضوری دسترسی ندارند.
  • افرادی که واژگان معمولی بلد هستند و گرامر را رها کرده و امیدی به پاسخ به هیچ یک از تست های را ندارند.
  • داوطلبان آزمون‌های EPT، MSRT و MCHE

مدت زمان این کلاس 20 ساعت است و در طی دو هفته برگزار خواهد شد.

تذکر: برگزاری دوره در تاریخ های زیر قطعی می‌باشد، و احتمال کنسلی دوره وجود ندارد، همچنین ظرفیت دوره محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت اولویت با افرادی ست که زودتر ثبت نام نمایند.

پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست نیاز به پیش‌نیاز خاصی نیست، تنها فرض بر این است که به زبان دوره دبیرستان مسلط هستید و نکات پیش پاافتاده گرامر و واژگان معمولی را به خاطر دارید. اگر بر مطالب دبیرستان تسلط ندارید، دو جزوه زیر را پیش از حضور در کلاس مطالعه نمایید.

دانلود خلاصه کلیه نکات گرامری کنکور کارشناسی – دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود لیست تمام واژگان کنکور کارشناسی به همراه معنی – دبیرستان و پیش دانشگاهی


برنامه زمانبندی کلاس

زمان دقیق برگزاری کلاس به شرح جدول زیر است:

برنامه جدید کلاسهای زبان دکتری فشرده 1396

برنامه کلاس دکتری

تخفیف‌های ثبت نام

هزینه 265000 تومان، پیش از اعمال تخفیف است. براساس جدول زیر تا سقف 50 درصد تخفیف مجزا اعمال می­شود. برای مثال تا تاریخ 31 شهریور با 15درصد تخفیف ویژه یکماه تا شروع دوره، هزینه دوره 225.000 تومان خواهد بود:

ویژه دانشجویان کلاسهای زبان آنلاین و حضوری گذشته 40 درصد

دانشجویان فعلی پردیس اصلی دانشگاه‌های

شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی

بهشتی، خواجه نصیر، تربیت‌مدرس و صنعتی اصفهان

30 درصد
ثبت نام تا 15 روز  به شروع کلاس 15 درصد
معدل کارشناسی ارشد بالای 17 10 درصد
حداکثر سقف تخفیفات 40 درصد

طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین

از طریق درگاه رسمی پرداخت موسسه آموزش عالی آزاد توسعه

classlist_icon-blue

به صورت حضوری

از طریق ثبت نام حضوری در موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش/توسعه به آدرس میدان ولی­عصر – انتهای کوچه مینو – موسسه پژوهش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86741-021 داخلی 103 و 107 (بخش فروش) و یا 104 (بخش مالی) تماس حاصل فرمایید.



پاسخ سوالات متداول

من تا بحال در کلاسهای آنلاین شرکت نکرده ام و به حضور در آنها اعتمادی ندارم!

این حس برای من که امروز مدرس کلاس های آنلاین زبان در ایران هستم نیز وجود داشت؛ و صد البته طبیعی است که پیش از تجربه ای اینچنینی، موضع گیری از سوی ما وجود داشته باشد.  اما پس از شرکت در کلاسهای آنلاین برگزار شده از سوی معتبرترین دانشگاههای جهان، این حس به من دست داد که چرا فرصتی مشابه برای یادگیری تمام اقشار جامعه فراهم نشود. شما هم یکبار لذت کلاسهای آنلاین را تجربه کنید تا برای همیشه این Technophobia را به دور انداخته و به دنیایی جدید وارد شوید.

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیز کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

سبک کلاسهای زبان عمومی دکتری چگونه است؟

براساس محدود بودن زمان، در این کلاس نمی توان به تمام مباحث گرامری پرداخت، اما بر مبنای تجربه چند ساله خویش در زمینه زبان عمومی کنکور دکتری، به تمامی مباحث پرتکرار گرامری که هدف اصلی طراحان در سالهای اخیر بوده است خواهیم پرداخت. آموزش این نکات کمک زیادی خواهد نمود تا با انواع سوالات گرامری ممکن آشنا شده و با مرور تست های کنکور سالهای اخیر بتوانید به آمادگی دوچندان دست بیابید. همچنین در بخش واژگان، آموزش ریشه،‌ پیشوند و پسوند در دستور کار است که سعی می‌شود تا تمامی موارد مهمی که در سالهای اخیر مطرح شده‌اند یا شانس مطرح شدن دارند،‌ تحلیل شده و در قالب مثال آموزش داده شوند. در انتهای کلاس نیز، مروری سریع بر تکنیکهای پاسخ به سوالات درک مطلب خواهیم داشت و انواع سوالات مطرح شده در این بخش را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

مهم: آیا کلاس آنلاین، ضبط شده و قابل بازپخش است؟

کلاسهای آنلاین زبان عمومی زیر ذره بین، کاملا به صورت آنلاین است و همانطور که استاد سر ساعت در کلاس حاضر می شود و تدریس کرده و با انرژی به سوالات شما پاسخ می دهد، از دانشجو انتظار می رود در کلاس حاضر شود. این کلاسها به هیچ عنوان ضبط نخواهند شد و دانشجو موظف به شرکت در جلسات است. پس بازپخشی برای این کلاسها در نظر گرفته نشده است و در صورت از دست دادن جلسه ای، آن جلسه سوخت خواهد رفت.

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­‌ای مناسب­تر، قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود.

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟   

جهت شرکت در این کلاس، بهتر است کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره بین چاپ انتشارات نگاه دانش را تهیه نموده باشید.

facebook-زبان-عمومی
google-plus-زبان-عمومی

Instagram-General-English-زبان-عمومی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top