زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

کلاس نکته و تست زبان (گرامر)

کلاس نکته و تست زبان

کلاس نکته و تست گرامر

ویژه افرادی که با گرامر را مطالعه کرده‌اند و می‌خواهند تست‌های مروری بزنند.

دوره نکته و تست گرامر زبان عمومی ارشد و دکتری (آنلاین)

در این دوره به صورت فشرده و بر مبنای تست های سال‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین آزمون‌های داخلی زبان، نکات پرتکرار برای پاسخگویی به تست‌های گرامر تدریس می‌شود و حدوداً 30 تست به همراه نکات مربوطه آموزش و بررسی می‌شود. سوالات حل شده در کلاس از میان تست های مهم کنکور سالهای اخیر، تست‌های تالیفی و همچنین آزمون‌‎های EPT، MSRT، MHLE و TOLIMO انتخاب شده و متد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی ندارد.

تستها دارای تنوع مبحثی هستند و قصد آمادگی دانشجو برای زدن تست‌ها در زمان کمتر را دارند. تست‌ها یا از میان کنکورهای سه سال اخیر است، یا تالیفی است و یا از دل آزمون‌های داخلی زبان گلچین شده‌اند.

مدرس دوره، استاد جهانشاهی، مولف، طراح و مدرس برتر گرامر در کشور است.


مخاطبین

  • داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری کلیه رشته ها
  • افرادی که حتما پیش مطالعه و تمرکز خوبی بر گرامر دارند و می‌خواهند مباحث را دوره کنند و تکنیک‌های پاسخ به تست را در فرصت اندک مرور کنند.
  • داوطلبان آزمون‌های زبان MSRT، MHLE، EPT و TOLIMO.

مدت زمان این کلاس 6 ساعت است.

تذکر: برگزاری دوره در تاریخ های زیر قطعی می‌باشد، و احتمال کنسلی دوره وجود ندارد. همچنین لطفا افرادی که گرامر را به طور کلی رها کرده‌اند و هیچ مطالعه‌ای نداشته‌اند در این کلاس شرکت نکنند.

پیش نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست گرامر را مطالعه کرده باشید و مباحث پرتکرار سطح بالای گرامر را از هر کتاب گرامری که در دست دارید، خوانده باشید. این کلاس بیش از هدف آموزش پایه‌ای، هدف بالا بردن سرعت و دقت در تست زنی دارد و نکات را مرور خواهد کرد.


برنامه زمانبندی و قیمت کلاس

برنامه کلاسهای نکته و تست گرامر

نکته و تست گرامر زبان

برنامه کلاس نکته و تستِ گرامر ویژه کنکور دکتری، ارشد و آزمون‌های داخلی


تخفیف‌های ثبت نام

هزینه 75.000 تومان که طبق جدول بالا و بر حسب زمان، با تخفیف ویژه این قیمت تا 25.000 تومان کاهش می‌یابد.


طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین

از طریق درگاه رسمی پرداخت موسسه آموزش عالی آزاد توسعه

classlist_icon-blue

به صورت حضوری

از طریق ثبت نام حضوری در موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش/توسعه به آدرس میدان ولی­عصر – انتهای کوچه مینو – موسسه پژوهش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86741-021 داخلی 103 و 107 (بخش فروش) و یا 104 (بخش مالی) تماس حاصل فرمایید.


پس از ثبت نام

تا 24 ساعت موسسه بهتون زنگ میزنه و کارهای ثبت نام رو تکمیل میکنه اگه تا 24 ساعت تماس نگرفتن، به شماره 02186741 داخلی 104، 103 یا 107 زنگ بزنین.

یوزر و پسورد کلاس همیشه به همراه جزوه، 3 روز پیش از شروع دوره ایمیل میشه. راه ارتباطی ایمیله پس اسپم رو نزدیک کلاس چک کنین. اگه هرگونه تاخیری تو این موضوع بود حتما از موسسه پیگیر باشید. اگه مدرکی ازتون درخواست شد، صرفا با آیدی تلگرامی @Pazhuhesh_info در میون بذارید و از اشتراک گذاری اون با سایر آیدیهای تلگرام خودداری کنین.

زمان برگزاری

کلاسها در سایت کافه تدریس برگزار می‌شوند. اگر مشکلی در زمان برگزاری بود و یا یوزر و پس شما ایرادی داشت، صرفا به آیدی @cafetadris_team در تلگرام پیام دهید و پیگیر رفع مشکل باشید.


پاسخ سوالات متداول

من تا بحال در کلاسهای آنلاین شرکت نکرده ام و به حضور در آنها اعتمادی ندارم!

این حس برای من که امروز مدرس کلاس های آنلاین زبان در ایران هستم نیز وجود داشت؛ و صد البته طبیعی است که پیش از تجربه ای اینچنینی، موضع گیری از سوی ما وجود داشته باشد. اما پس از شرکت در کلاسهای آنلاین برگزار شده از سوی معتبرترین دانشگاههای جهان، این حس به من دست داد که چرا فرصتی مشابه برای یادگیری تمام اقشار جامعه فراهم نشود. شما هم یکبار لذت کلاسهای آنلاین را تجربه کنید تا برای همیشه این Technophobia را به دور انداخته و به دنیایی جدید وارد شوید.

نمونه‌ای از کلاس آنلاین برگزارشده دارید تا با محیط آن آشنا شوم؟

بله. شما می‌توانید از لینک زیر، کارگاه 2 ساعته رایگان تکنیک‌های پاسخ به سوالات درک مطلب را مشاهده کنید.

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیز کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

سبک کلاسهای نکته و تست گرامر زبان عمومی زیر ذره­ بین چگونه است؟

براساس محدود بودن زمان، در این کلاس آموزش مباحث گرامری نخواهیم داشت و در قالب تست‌زنی، نکات بسیار مهم و پرتکرار گرامر را مرور خواهیم کرد. بر مبنای تجربه چند ساله خویش در زمینه زبان عمومی کنکور و آزمون‌های زبان، به مباحث پرتکرار گرامری که هدف اصلی طراحان در سالهای اخیر بوده است خواهیم پرداخت. سعی می‌شود تست‌ها برای مخاطبان جدید باشند و تازگی داشته باشند.

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­‌ای مناسب­تر، قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود. در این لینک، هرآنچه شما برای کلاس لازم دارید توضیح داده شده است.

جهت حضور در کلاس چه منابعی لازم است؟

برای کلاس، جزوه ارائه می‌شود و نیاز به داشتن کتاب خاصی نیست.

facebook-زبان-عمومی
google-plus-زبان-عمومی

Instagram-General-English-زبان-عمومی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top