زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

ثبت نام کلاسهای زبان عمومی آنلاین پاییز ۹۵

کلاسهای غیرحضوری استاد جهانشاهی

اعلام برنامه و توضیحات اولیه

طبق هماهنگی­ های بعمل آمده با موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش، کلاسهای فصل پاییز 1395 زبان عمومی زیر ذره ­بین توسط آن مجموعه و به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

کلاسهای آنلاین استاد جهانشاهی (مولف مجموعه کتب زبان عمومی زیر ذره بین)، به مدت 24 ساعت به­ صورت کامل، تمامی مباحث موجود در کنکور ارشد و دکتری را مرور خواهد نمود. با توجه به میزان شباهت بسیار بالای سوالات کنکور با دو مجموعه کتب زبان عمومی زیر ذره­ بین این منبع به ­عنوان مبنای تدریس در این کلاس مدنظر قرار خواهد گرفت.

این کلاس به­ صورت پایه ­ای، از ابتدا تا سطح پیشرفته به بررسی مباحث گرامری و واژگان کنکور به همراه تست زنی و فنون ترجمه‌ می ­پردازد.

کلاس مذکور برای افراد زیر مناسب می­باشد

  • داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته­ ها
  • شاغلین، داوطلبین غیر تهرانی و افرادی که دسترسی به کلاس حضوری ندارند.
  • متقاضیان کنکور دکتری که سطح زبان آنها در وضعیت مطلوبی نیست (در نظر داشته باشید که سطح کلاس ارشد از کنکور دکتری اندکی پایین­تر بوده و این داوطلبان بایستی سایر منابع معرفی شده را نیز مطالعه فرمایند و تکالیف بیشتری در طول هفته انجام دهند).
  • افرادی که به صورت عام و نه صرفا با هدف کنکور قصد تقویت زبان خود را دارند.
  • برای شرکت در کلاس زبان عمومی رشته شما مهم نیست. این کلاس مهارت یادگیری واژگان و گرامر شما را به طرز باورنکردنی بهبود خواهد داد.
  • برای افرادی که مدتهاست از زبان فراری اند!

مزایای این کلاس نسبت به سایر دوره ­ها

  • هزینه مطلوب­ آن با توجه به فشردگی و زمان کوتاه دوره
  • آزمون­های درون کلاسی
  • پشتیبانی و راهنمایی مداوم تا زمان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری
  • آموزش فنون ترجمه بر مبنای رعایت اصول گرامری و شناخت ساختار جمله

پیش‌نیاز این کلاس

برای شرکت در کلاس می‌بایست به زبان دوره دبیرستان مسلط باشید و فرض کلاس بر آن است که نکات اولیه و کلمات ساده را به خاطر دارید.

برنامه و زمانبندی کلاس

برنامه کلاسهای استاد جهانشاهی در پاییز 95

برنامه کلاسهای استاد جهانشاهی در پاییز 95

شرایط ثبت نام

هزینه کلاسهای آنلاین 240.000 تومان (168.000 تومان با تخفیف فرضی 30 درصدی) در نظر گرفته شده است که براساس جدول زیر تخفیفات مجزا اعمال میشود.

تخفیفهای ویژه کلاسهای استاد جهانشاهی

تخفیفهای ویژه کلاسهای استاد جهانشاهی

چنانچه شخصی صرفا به جهت تامین هزینه قادر به حضور و ثبت نام در کلاس نیست، به آدرس generalenglish.ir @ gmail.com ایمیل ارسال نماید.

جهت احراز تخفیف آشنایی از طریق سایت، تنها کافی است در فرم مربوط به ثبت نام آنلاین، طریقه آشنایی را سایت زبان عمومی ارشد زیر ذره­ بین قید نمایید. داوطلبان شهرستان، داوطلبانی هستند که یا ساکن خارج از استان تهران بوده و یا دانشجوی دانشگاههای خارج از تهران می­باشند. (جهت تایید می بایست ارسال مدرک معتبر دانشجویی یا تاییدیه آدرس منزل (عکس فیش آب یا برق به ایمیل GeneralEnglish.ir @ gmail.com )

طریقه ثبت نام

به صورت آنلاین

از طریق درگاه رسمی پرداخت موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش

classlist_icon-blue

به صورت حضوری

از طریق ثبت نام حضوری در موسسه پژوهش به آدرس میدان ولی­عصر – انتهای کوچه مینو – موسسه پژوهش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86741-021 داخلی 103 و 107 (بخش فروش) و یا 104 (بخش مالی) تماس حاصل فرمایید.


پاسخ سوالات متداول

موضوعات و روند پوشش گرامر و واژگان در کلاس چگونه است؟

در کلاس حضوری، جلسه اول صرفا به مرور مباحث واژگان، اعم از تکنیک ریشه، پیشوند و پسوند و طریقه صحیح مطالعه لغات و آموزش تعدادی لغت مهم خواهیم پرداخت.

در دو جلسه بعدی کلاس حضوری، تمام تمرکز بر روی گرامر است و فن ترجمه را به همراه تکنیک های لازم برای پاسخگویی به تستهای گرامر کنکور ارشد و دکتری بررسی می کنیم.

در کلاس آنلاین، حدود 40 درصد کلاس به واژگان و 60 درصد آن به گرامر اختصاص خواهد یافت و گرامر و فن ترجمه به صورت کامل آموزش داده می شود.

در هر دو کلاس تست زنی داریم و با انرژی کامل در کلاس حاضر شوید چرا که دقایق استراحت و آنتراکت کلاسها بسیار محدود است.

توصیه می شود پیش از کلاس، حتما جلد 1 زبان عمومی زیر ذره بین (ترجیحا ویرایش 5) را شروع به مطالعه کرده باشید. مطالعه جلد 2 اختیاری است و تمام نکات آن در کلاس بررسی خواهد شد اما در جلسات گرامر، کتاب گرامر را همراه داشته باشید تا میزان جزوه نویسی از سوی شما، به حداقل برسد.

پس از اتمام کلاس، از شما انتظار می رود که تست های جلد 2 زبان عمومی زیر ذره بین را تا زمان کنکور مرور کنید و لغات بافیمانده از جلد 1 را نیز مطالعه نمایید. مرور مطالب کلاس برای گرامر کافی است و نیازی به خواندن مطالب بیشتر از جلد 2 نحواهد بود. بدیهی است که آموزش 2500 واژه در زمان محدود هر کلاسی غیرممکن است و ما مروری بر مهمترین نکات تست زنی واژگان و همچنین قواعد سریع تر به خاطرسپاری واژگان خواهیم داشت.

برنامه کلاس حضوری به چه صورت است؟

زمان دقیق برگزاری به زودی از طریق سایت اعلام خواهد شد. هزینه این کلاس بدون لحاظ کردن تخفیفات مربوطه 232.000 تومان است و به مدت 18 ساعت برگزار خواهد شد. هم اکنون ثبت نام این کلاس نیز از طریق موسسه شروع شده است. (زمان تقریبی برگزاری این کلاس، انتهای آذر و یا انتهای دی بوده و شامل 3 جلسه 6 ساعته خواهد بود)

فرآیند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجویان ثبت نامی در کلاس، از طریق آدرس ارسالی به ایمیل خود وارد محیط کلاس خواهند شد. برای ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد است که این مورد از طریق ایمیل یا اس ام اس به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بهتر است از آخرین نسخه های مرورگر Chrome یا Firefox استفاده نمایید. در این محیط، مدرس با در اختیار داشتن تخته سفید و همچنین استفاده از پاورپوینت شروع به تدریس مباحث خواهد نمود. هیچ چیز کلاس ضبط شده نیست و تمام کلاس به صورت آنلاین برگزار می شود، لذا شما می توانید صدای مدرس را به صورت آنلاین دریافت نموده و سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق باکس کوچک پرسشی و یا به صورت پیام صوتی آنلاین، در هر لحظه مطرح نمایید. محیط کلاس کاملا interactive بوده و این امکان را بوجود خواهد آورد تا حتی بهتر از کلاسهای حضوری به مرور و تدریس مباحث پرداخته شود.

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

تصاویری از محیط کلاس زبان عمومی ارشد زیر ذره بین

سبک کلاسهای زبان عمومی ارشد زیر ذره­ بین چگونه است؟

کلاسهای زبان عمومی ارشد زیر ذره­ بین با رویکردی نوین به زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد می­پردازد. در این کلاسها با اتکا به قوی­ترین منبع زبان عمومی حال حاضر در کنکور ارشد و دکتری، ساختار زیر برای کلاس مدون شده است:

  • مرور قواعد ساخت واژگان (ریشه، پیشوند و پسوند)
  • بررسی ذره‌بینی برخی لغات درسنامه زبان عمومی زیر ذره ­بین و پاسخ به ابهامات و ترجمه مثال‌ها
  • بررسی نکات کلیدی و کاربردی در گرامر (از صفر تا 100)
  • حل تست­ ها و سوالات مباحث گرامری
  • بررسی چند سری از سوالات زبان عمومی ارشد و دکتری کلیه رشته­ ها، جز به جز و نکته به نکته
  • آموزش فنون ترجمه در کلاسهای گرامر
  • همراهی با داوطلبین و رفع ابهامات و سوالات آن‌ها از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی تا زمان کنکور

مهم: آیا کلاس آنلاین، ضبط شده و قابل بازپخش است؟

کلاسهای آنلاین زبان عمومی زیر ذره بین، کاملا به صورت آنلاین است و همانطور که استاد سر ساعت در کلاس حاضر می شود و تدریس کرده و با انرژی به سوالات شما پاسخ می دهد، از دانشجو انتظار می رود در کلاس حاضر شود. این کلاسها به هیچ عنوان ضبط نخواهند شد و دانشجو موظف به شرکت در جلسات است. پس بازپخشی برای این کلاسها در نظر گرفته نشده است و در صورت از دست دادن جلسه ای، آن جلسه سوخت خواهد رفت.

آنلاین بودن کلاس حُسن است یا عیب؟

در نظر داشته باشید برگزاری کلاس به صورت آنلاین این امکان را به داوطلبان عزیز خواهد داد که ضمن حضور در فضای کلاس با هزینه­ای مناسب­تر قادر باشند با توجه به دسترسی به منابع و اینترنت سوالات اساسی و ظریف­ تری را مطرح نموده و سطح کلاس و دانش شما به صورت همزمان در حال رشد و بهبود باشد.

برای کلاس آنلاین چه تجهیزات و اینترنتی لازم است؟

جهت حضور در کلاسهای آنلاین، اینترنت با سرعت حداقل kb/s256 الزامی است. شما می توانید از باکس موجود در فضای کلاس سوالات خود را مطرح نمایید و نیازی به استفاده از میکروفون یا وب کم نخواهد بود.

جهت حضور در کلاس حضوری یا آنلاین چه منابعی لازم است؟   

برای شرکت در کلاسهای زبان عمومی زیر ذره ­بین، تهیه جلد 1 و 2 کتابزبان عمومی زیر ذره ­بین کفایت است. سایر تست­ها و نکات به صورت فایل یا اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا در زمستان کلاس نکته و تست و یا دوره فشرده ویژه گرامر نیز برگزار خواهد شد؟

برای سال جاری هنوز برنامه خاصی در این بخش درنظر گرفته نشده است و ممکن است همین کلاس حضوری و گرامر، آخرین فرصت استفاده از کلاسهای زبان استاد جهانشاهی باشد.

من کتاب دوجلدی زیر ذره ­بین را خوانده ­ام/ من سطح زبان خوبی دارم، آیا شرکت در کلاس­ها برای من نیز الزامی است؟

چنانچه به دوجلدی زبان عمومی زیر ذره­ بین تسلط دارید و آن را تماما خوانده و درک نموده­ اید یا از قبل سطح زبان خوبی دارید، نیازی به شرکت در کلاس­ها نخواهید داشت. شاید کلاسهای تست زنی زمستان در صورت برگزاری بتواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد.

گرچه مسلما نکات جدیدی افزودن بر کتاب در کلاس­ها مطرح خواهد شد اما شما قادر هستید تا کلیه سوالات خود را به صورت کامنت در سایت GeneralEnglish.ir مطرح نموده و از طریق مشاوره­ های رایگان به آمادگی صد در صد برسید. همچنین برحسب سطح زبان خود، ما منابع جانبی زبان اصلی دیگری را در کنار کتاب به شما معرفی خواهیم نمود.

facebook-زبان-عمومی
google-plus-زبان-عمومی

Instagram-General-English-زبان-عمومی

41 کامنت برای ثبت نام کلاسهای زبان عمومی آنلاین پاییز ۹۵

  1. Estella

    سلام، وقتتون بخیر
    ببخشید برای کساییکه کنکور ارشد مجموعه زبان انگلیسی دارن هم این کلاسها و خوندن این کتابا مفیده؟
    آخه ۷ ماه وقت مونده و حجم کتابهای تخصصی هم خیلی بالاست
    خیلی دوس داشتم تو کلاسای شما شرکت کنم فقط نمیدونم برای زبان عمومی ما که رشتمون زبانه هم کمک کننده هست؟

    • سلام
      داوطلبان خود رشته زبان رو توصیه میکنم که کلاسهای مختص خودشون رو بیان. این کلاسها برای داوطلبان رشته زبان نیست.

  2. سیب سرخ

    سلام.
    چقدر نیاز داریم و دوس داریم کلاس آنلاینی برای بچه‌های کنکور دکترا برگزار بشه توی بهمن.
    به تجربیات و کمکمتون نیاز داریم برای درصد خوب زبان.
    نجاتمون بدید در این روزای باقیمونده و پراسترس.

  3. رضا

    سلام

    این دوره انلاین دوباره هم برگزار میشه؟

    • سلام
      مشابه این دوره دیگه برگزار نمی شه.
      شاید دوره آنلاین کوتاه تر ویژه گرامری در انتهای سال برگزار کنیم.

  4. sara

    سلام وقت بخیر در رابطه با ثبت نام کلاس آنلاین تا چه تاریخی زمان هست؟

  5. mahan zaami

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرانقدر
    استاد من کلاسای آنلاین رو ثبت نام کردم و ۲,۳تا سوال داشتم
    ۱-اینکه آیا در این کلاسها مهارت های درک مطلب هم آموزش داده میشه؟
    ۲-من کتاب رو تازه خریدم و هنوز مطالعه نکردم آیا نیاز هست و یا با کلاس جلو برم و اینکه برای کنکور ارشد فقط جلد ۱و کلاسا کافیه یا جلد دیگه ای هم پیشنهاد می کنید؟
    ۳-چه تعداد از لغات در کلاس پوشش داده میشه و مهمترین سوالم اینه که با توجه به رشته ارشد که مدیریت هست من قبلا فلش کارتهای dlm رو از قبل تهیه کردم.پیشنهاد شما چیه همزمان کتاب و فلش کارت بخونم یا فعلا فقط کتاب یا فقط کلاس؟واقعا گیج شدم استاد شرمنده طولانی شد ببخشید

    • سلام حضور شما
      ۱٫ درک مطلب رو اگه برسیم جلسه آخر یه مرور کلی براتون می کنم حتما ولی جز سرفصلها نیست گرچه همیشه مرورش کردم
      ۲٫ برای کلاس، جلد ۲ ضروری تره و بهتره داشته باشید. کمک می کنه که سریع تر برید جلو.
      موقع کلاس یه خودکار و جزوه و جلد ۲ و اگه داشتید جلد ۱، کفایت هست
      ۳٫ کتاب براتون گرامر رو کامل می بنده و طبیعی هست که نمی تونیم ۲۵۰۰ تا لغت رو بخونیم و هر لغت روخونیش ۱ دقیقه هم طول بکشه تو هیچ کلاسی نمی شه گنجوندش! پس تو کلاس گرامرتون بسته می شه و برای واژگان بعدش باید مطالعه کنید.
      تو یکی از بخش های متن بالا پاسخ این سوالات مفصل داده شده است.
      موفق باشید.

  6. راحله

    یک سوال دیگه جلد دومش و الان باید تهیه کرد و اینکه ایا باید قبل کلاس دوتا کتاب و خوند وقت نمیشه ک !

    • قرار نیست قبل از کلاس جفتش رو بخونید. جلد ۲ رو اگه داشته باشید برای کلاس کارتون خیلی خیلی راحت تره و نوت برداری تون کم می شه.
      جلد ۱ رو تا جایی که می تونید مطالعه کنید و این مطالعه هم ربطی به کلاس نداره.

  7. راحله

    سلام وقت بخیر من جلد یکشو سال قبل تهیه کردم ویرایش ۹۴ یعنی الان باید دوباره هزینه کامل و زیادی بپردازم برای جلو یک ویرایش ۹۵؟والا گرون

  8. حسین

    با سلام
    استاد من کلاس آنلاین ثبت نام کردم ولی رمز رو نفرستادند.

    • سلام
      تا الان باید فرستادن برای همه. روز پنج شنبه ارسال شده.
      اگه نرسیده، حتما حتما حتما شنبه صبح زنگ بزنید و پیگیر باشید.
      ۰۲۱۸۶۷۴۱
      داخلی ۱۰۳ یا ۱۰۷

  9. مژگان

    سلام و عرض خسته نباشید
     من ترم ۶ مامایی هستم میخوام برای ارشدمامایی شرکت کنم.ولی نمیدونم برای زبان ارشدمامایی چه کتابهای تهیه کنم هم زبان عمومی وهم تخصصی؟؟؟؟؟.لطفا راهنمایی کنید .ممنون

    • سلام
      سلامت باشید
      برای رشته های پزشکی و مامایی، چون آزمون مجزایی از آزمون سنجش داره، برای بخش عمومی، دونستن این لغات کمک کننده هست اما برای در همان بخش عمومی رشته شما، لغات تخصصی هم مطرح میشه که در کتاب ما نیست.
      متاسفانه اطلاع دقیقی از کتاب زبان تخصصی رشته شما اطلاعی ندارم.

  10. m

    سلام خدمت استادگرامی، من متقاضی شرکت کنکور دکترای هستم. زبانم به شدت ضعیفه است و هرکاری می کنم خوب نمی شه و با زبان صفر درصد …

    • سلام
      چون خواستید پیغام نمایش داده نشه، پاک کردم بخشهاش رو.
      شما سالهاست از زبان فرار می کنید و خودتون هم دیدید که چقدر لطمه خوردید، به نظرم حتما از یه جا شروعش کنید. زبان تو دکتری که دیگه واقعا مهمه و اگه هیات علمی شید که دیگه عمرا روتون نشه یه کلاس شرکت کنید و برای همیشه باید زبان رو بذارید کنار و جلو دانشجوهاتون از ترس تلفظ یه لغت نادرست، همیشه دودل باشید.
      به نظرم باید از این فرصت استفاده کنید و بهش سلام کنید. حتما برای کنکور دکتری بخونید. تو مصاحبه ش هم باز بی تاثیر نیست و بعدا هم باید مدرک زبان ارائه بدید.
      خلاصه برای دور نموندن از علم روز و اخبار و … حتما زبان بخونید.
      موفق باشید.
      تا هر جا شد برید جلو از درسنامه. حداقل ۴۰ درس بخونید (گرچه اگه می رسید برید جلوتر بازم).

  11. حميد

    سلام استاد
    ۱- برای دوره انلاین، طول دوره ۲۴ ساعت عنوان شده. آیا این عدد درسته؟! ( با توجه به اینکه طول دوره حضوری ۸ ساعت است)
    ۲- مزیت کلاس حضوری نسبت به آنلاین و مزیت کلاس آنلاین به حضوری چیه؟ و پیشنهاد شما برای کسی که زبانش خیلی قوی نیست کدوم کلاسه. حضوری یا آنلاین؟
    ممنون میشم اگر پاسخ بدید

    • سلام حضور شما
      ۱٫ دوره حضوری ۱۸ ساعته و آنلاین ۲۴ ساعت.
      ۲٫ هیچ فرقی نداره. کلاس آنلاین چون فشرده نیست و طی ۳ هفته برگزار می شه، می تونه بیشتر شما رو با روند زبان آشنا کنه. کلاس حضوری یخرده فشرده است و سه روز ۶ ساعته است به جای ۶ روز ۴ ساعته.
      موفق باشید.

  12. Mahdi

    سلام و باعرض خسته نباشید
    میخواستم بدونم زمان دقیق کلاس های حضوری یا حداقل روزهای ازهفته که قراره کلاس تشکیل بشه کی هستش؟؟؟تا در صورت عدم تطابق برنامه ام با کلاس ها، بتونم کلاس های آنلاین رو شرکت کنم

    • سلام
      دقیقا خودم هم نمی دونم.
      سعی دارم آخر هفته بندارم.
      یعنی پنج شنبه و جمعه اما واقعا معلوم نیست.
      برنامه بدین شکله که دو حالت زیر هست:
      یک جلسه واژگان انتهای آذر و دو روز پشت سر هم در انتهای دی برای گرامر
      یا سه روز پشت سر هم در انتهای دی
      موفق باشید.

  13. Esameil

    با سلام
    برای ثبت نام با شماره ای که اعلام شده است تماس میگیرم منتها مثل اینکه شماره اشتباه است و زنگ نمیخورد؟
    سوال بعدی من این است که من داننشجوی دانشگاه تهران(لیسانس) و شریف (فوق لیسانس) بودم
    درسم هم تازه تموم شده آیا میتوانم تخفیف ۵۰ درصد را بگیرم
    من برای کنکور به این کلاس نیاز دارم
    با تشکر

    • سلام
      شماره صحیحه
      ۰۲۱۸۶۷۴۱
      ۰۲۱۸۸۹۳۳۶۲۰
      اگه مدرکی از دوران تحصیل داشتید، ارائه بدید و تخفیف رو براتون لحاظ خواهند کرد.
      موفق باشید.

  14. حسن

    این کلاس برای آزمون MSRT هم مفیده؟ مخصوصا گرامر MSRT  که دیگه لازم نباشه منبع دیگری بخونیم؟

    • سلام
      بله برای گرامر MSRT کافی هست گرچه تست های آزمون MSRT سر کلاس حل نمی شه و تست های ارشد و دکتری حل می شه صرفا.

  15. نادر

    سلام استاد عزیز. چرا دانشگاه تربیت مدرس رو برای تخفیف ۵۰% در نظر نگرفتین؟
    از نظر رتبه علمی اساتید و دانشجو چیزی کم نداره از چندتا از ذانشگاه های دیگه شهر تهران.

    • سلام
      دانشگاه ترتیب مدرس هم عالی هست. شرمنده واقعا از این موضوع. هرجایی که این لیست رو متوقف کنیم، دانشگاه بعدی طبیعتا دلخور میشه. دانشگاه خواجه نصیر طرف قرارداد موسسه پژوهش هست و دانشگاههای دیگه هم در رشته های مختلف، رتبه های ۱ تا ۳ کشوری رو دارن. دانشگاه صنعتی اصفهان هم جاش در این لیست خالیه واقعا.

  16. mf1129

    سلام
    داخل لینک ثبت نام غیر حضوری ،چطوری هزینه کلاس رو پرداخت کنیم.
    به چه شماره حسابی باید مبلغ رو واریز کنیم؟
    ممنون از برنامه خوبی که برای ما شهرستانیا گذاشتین.

    • سلام
      فقط فرم رو تکمیل می کنید و مبلغ رو بر اساس تخفیف واریز می کنید.
      بعد وارد درگاه بانک می شید و به صورت آنلاین مبلغ رو با رمز دوم کارت پرداخت می کنید.
      حداکثر ۲ روز کاری با شما تماس گرفته خواهد شد.

  17. reza

    سلام
    استاد فقط در روزهای شنبه و یکشنبه کلاس برگزار می شود؟
    من در این ۲ روز تمام وقت کلاسم.
    لطفا راهکاری پیشنهاد بدید،ممنون.

    • سلام
      متاسفانه من فقط تو این دو روز زمان دارم و سایر روزها کاملا درگیرم.
      بنابراین فقط همین دوره و همین روز رو می تونم کلاس داشته باشم.
      ممنون از پیام شما.

  18. مهدی سرباز بندرعباس

    سلام استاد وقت بخیر
    استاد من ازمون دکترا دارم و سطح واژگانم ضعیفه یا متوسط و نمیخوام تست واژگان بزنم و فقط قصدم زدن ۸ تست گرامر هست
    نمیشه با شرایط من فقط هزینه کلاس گرامر رو پرداخت کنم و فقط کلاس گرامر رو بیام؟
    پیشنهاد شما چیه؟ آیا میشه روی واژگان هم به یه حدی برسم که بشه چندتا تست زد یا کلا بیخیال واژگان شم؟
    من بندرعباس سرباز ارتشم و فقط از ساعت ۱۷تا ۲۴ وقت مطالعه دارم
    سپاس

  19. ali

    سلام استاد
    وقت بخیر
    با توجه به اینکه کلاس بازپخش نداره٬ بنابراین اگر ارتباط اینترنتی قطع بشه چه اتفاقی میفته؟ چون این مورد دیگه در دست شرکت‌کننده نیست.
    با تشکر

  20. یادگاری

    با سلام
    من میخواستم جلد دو کتاب شما را با ویرایش جدید تهیه کنم آیا تا زمان شروع کلاس، کتاب شما با ویرایش جدیدش قابل دسترسی هست؟
    ممنون

    • سلام
      نه متاسفانه نمی رسه تا کلاس.
      می تونید صرفا جزوه نویسی کنید و بذارید برای بعد از کلاس یا می تونید ویرایش فعلی رو بخرید چون برای کسی که کلاس رو میاد، کامل مباحث رو میشکافیم و هیچ فرقی بین این ویرایش و ویرایش بعدی براش نخواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top