زبان عمومی دکتری و ارشد

جهانشاهی - یوسف زاده

سی و یکمین چاپ از مجموعه کتب زبان زیر ذره‌بین

چاپ سی و یکم کتاب زبان زیر ذره بین

مجموعه کتب زبان عمومی زیر ذره‌بین، در آبان 1396 به سی و یکمین چاپ خود رسیده است. ما مولفین کتاب قدردان حمایت و لطف شماییم و امید داریم با تلاش بیشتر، در ارتقاءِ سطح دانش زبانِ دانشجویان سهیم باشیم. بالارفتن سطح زبان انگلیسی در جامعه بدون شک به ارتقای علمی دانشگاهیان خواهد انجامید و همچنین در مقیاسی بالاتر، سبب اصلاح نگرش افراد به زندگی شده و امکان ارتباط با مردمان سایر ملل را فراهم خواهد ساخت.


توضیح کوتاهی از مجموعه کتب:

?کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین؛ چاپ انتشارات نگاه دانش:

کتاب زبان دکتری زیر ذره بینکتاب زبان عمومی دکتری که سرانجام پس از کار تحقیقاتی بلندمدت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت 1396 رونمایی شد، برای کلیه 30 سوال زبان عمومی دکتری کلیه رشته‌ها نگاشته شده است. این کتاب شامل آموزش جامع گرامر به زبان محاوره و کامل‌تر از هر کلاس و کتابی، تست گرامر مبحثی بر اساس درسنامه، آموزش ریشه و پیشوند و پسوند، آموزش واژگان شامل کتب 504، لغات تافل، 1100، high school، لغات GRE، TOEFL و SAT، آموزش تکنیک پاسخ به تست واژگان به همراه تست های تالیفی و کنکوری واژگان، آموزش تکنیکهای پاسخ سوالات درک مطلب بصورت عملی و بر اساس کنکور دکتری 90 تا 96، تست های درک مطلب آزمون TOEFL ibt سال 2016 و 207، کیت تافل و تستهای کاملا مشابه کنکور دکتری با پاسخ تشریحی، مجموعه تست های شبیه سازی کنکور دکتری و نهایتا پاسخ تست های کنکور دکتری کلیه رشته های سازمان سنجش (حتی رشته زبان) از سال 1390 تا سال 1396 (7 سال) بصورت کاملا تشریحی-آموزشی که نمونه آن در هیچ کتابی یافت نمی‌شود.شعار این کتاب ساده است:

«این یک کتاب نیست، کلاس درس است.»

❗️ در کنکور دکتری هیچ تست تخصصی ای مطرح نمی‌شود. 12 تست واژگان، 8 تست درک مطلب و 10 تست درک مطلب عمومی، همه و همه در این کتاب با تطبیق 93 درصدی با کنکور دکتری 1396 موجود هستند. اگر می‌خواهید واژگان را عمیق‌تر مطالعه کنید، تنها توصیه ما این است که نیم‌نگاهی به جلد 1 زبان عمومی زیر ذره‌بین بیندازید. در غیراینصورت هیچ نیازی به مطالعه سایر منابع معرفی شده نیست.


?جلد 1 کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین؛ چاپ انتشارات نگاه دانش:

زبان زیر ذره بیناین کتاب ضمن گردآوری کامل واژگان کنکور ارشد کلیه رشته‌ها از سال 1385 تا سال 1396و واژگان کنکور دکتری کلیه رشته ها از سال 1390 تا 1396، تعداد تکرار هر واژه در کنکور ارشد و دکتری را به تفکیک معین نموده است. کتاب مذکور برای هر واژه مترادف و معنی را ذکر کرده است و تفاوت چشمگیری با کتبی که بعدها از روی آن نوشته شده اند دارد. مهمترین وجوه تمایز آن؛ 5000 مثال برای واژه‌های سطح بالای کتاب به همراه ترجمه فارسی برای اولین بار در ایران، تلفظ فارسی و فونتیک کلیه 2600 واژه کتاب، تاکید بر collocation در تمام بخشهای کتاب، تکنیک تیک ایت اصلاح شده در کتاب، آموزش جامع ریشه و پیشوند و پسوند برای اولین بار در کشور بر اساس کنکور، ذکر نقشهای گرامری واژگان، بیش از 150 اشکال متداول در زبان انگلیسی، تستهای تالیفی از کتاب و فایل صوتی کتاب با صدای مولف برای اولین بار در کشور، درس‌بندی موضوعی براساس الگوی حرفه‌ای‌ترین کتب آموزش واژگان به زبان اصلی، مرتب‌کردن دروس از پرتکرار به کم‌تکرار برای اولین بار در کشور و … می‌باشد.

❗️افرادی که زمان زیادی در اختیار دارند، این کتاب را از دست ندهند چرا که واژگانی در آن گردهم آمده است که دانستن آن ها برای هر دانشجویی واجب است. این کتاب برای یک عمر زندگی نوشته شده است و هدف آن تقویت بنیادین دانش واژگان دانشجویان ایران است. تمام واژه‌های سطح متوسط به بالایی که یک فرد باید بداند، در این کتاب از دل 36 منبع زبان اصلی گردآوری شده است.


?جلد 2 کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین؛ چاپ انتشارات نگاه دانش:

جلد 2 زبان نگاه دانشجلد دوم کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین، شامل آموزش جامع گرامر است. در این کتاب، گرامر بصورت محاوره ای آموزش داده شده است و زبان ساده و کلاسی برای آموزش انتخاب شده که وجه تمایز آن با سایر کتب مشابه است. همچنین تستهای گرامر کنکور ارشد 10 سال اخیر (1386 تا 1395) کاملا تشریحی پاسخ داده شده و حتی دلایل رد گزینه‌ها ذکر شده، بگونه‌ای که داوطلب بی نیاز از هر کلاسی باشد. 

برغم اینکه جلد 2 مرجع کاملی برای آموزش گرامر است اما توصیه می‌کنیم داوطلبان کنکور دکتری و یا کارشناسی ارشد MBA، برای بخش گرامر حتما بجای این کتاب، صرفا کتاب زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین را تهیه نمایند.

❗️گرامر ستون و پایه زبان انگلیسی است و نقش بسزایی در درک مطلب زبان تخصصی و بخش واژگان و ترجمه جملات دارد. از مطالعه گرامر حتی اگر در ظاهر خسته‌کننده باشد، دست نکشید.


?جلد 3 کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین؛ چاپ انتشارات نگاه دانش:

جلد سوم کتاب زبان زیر ذره‌بینجلد 3 کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین، شامل تست‌های واژگان کنکور ارشد 11 سال اخیر کلیه رشته‌ها (1386 تا 1396) و کنکور دکتری 7 سال اخیر (1390 تا 1396) به همراه 20 سری آزمون تالیفی است. تمامی تستها دارای پاسخ تشریحی هستند و حتی به جز ترجمه جملات و گزینه‌ها، برای گزینه ها مترادف نیز ذکر شده است. این کتاب برای دوران جمع‌بندی منبعی غنی برای تست‌زنی افرادی محسوب می‌شود که به دنبال درصدهای 50 به بالا هستند. همچنین برای افرادی که از منابع متفرقه به جز جلد 1 زبان زیر ذره‌بین برای واژگان استفاده نموده‌اند و یا زمان اندکی تا کنکور دارند، منبع عالی مروری محسوب می‌شود.

در بخش آخر کتاب جلد 3 بعنوان هدیه ما به دانشجویان، تکنیک های پاسخ به سوالات درک مطلب و زبان تخصصی به طور جامع آموزش داده شده است. 


تقدیر و تشکر

وظیفه خود می‌دانیم از این عزیزان که در طی این مسیر همراه ما بوده‌اند، تشکر ویژه نماییم:

دکتر مجید ایوزیان، استاد امید محمودیان، دکتر محمدمهدی پوربصیر، مهندس حامد محقق، دکتر حمید فرید، مهندس هومن هورشاد، دکتر ارسطو خلیلی‌فر، استاد ایمان جمشیدی، مهندس محسن شائیان و کلیه عزیزانی که در این راه یار و یاورمان بودند بویژه از شما خواننده فهیم زبان زیر ذره‌بین.


طریقه تهیه کتب

کتابهای زبان عمومی زیر ذره‌بین را می‌توانید از تمامی کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور تهیه نمایید. آدرس 65 مرکز فروش کتاب در شهرهای مختلف را می‌توانید در این صفحه ملاحظه فرمایید.

برای خرید کتاب با ارسال رایگان 2 تا 5 روزه به تمام شهرها از لینک‌های زیر اقدام فرمایید:


Instagram-General-English-زبان-عمومی
facebook-زبان-عمومی
google-plus-زبان-عمومی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top